2016-04-17, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Snälla rallarrut. I all välmening, skriv inte mer just nu. Omgruppera, fundera, nyktra till eller vad det nu är som krävs för att dina inlägg ska bli begripliga. Slipa argumenten, kolla stavning, interpunktion och att du öht håller dig till ämnet.
Du framstår som extremt förvirrad och är du inte det så vore det onödigt om du framstod så pga slarv eller fylla.

Jag ser det ni inte vill se den sakliga och nyktra delen av detta. BO är politiker så wtf han kunde anmält henne när han var myndig 2009!
Citera
2016-04-17, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallarrut
Jag ser det ni inte vill se den sakliga och nyktra delen av detta. BO är politiker så wtf han kunde anmält henne när han var myndig 2009!

Vad har detta med det här att göra ?
Han kanske behövde samla kraft , nu kom den kraften

Nu är hon väl anmäld , tror hon dömdes också , fängelse , tre månader , du ser inte , du hör inte , hon förlorade
Citera
2016-04-17, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygandekroken

Nu är hon väl anmäld , tror hon dömdes också , fängelse , tre månader , du ser inte , du hör inte , hon förlorade
Visst Hovrätten den åker bara förbi eller ?? Domen är inte vunnen laga kraft om du nu vet vad det är inget har hänt egentligen mer än att hon nu kan nita dem som ljög! Har du personligen ihop det med BO eller varför hatar du henne?
Citera
2016-04-17, 21:36
Medlem
Citat:
Visst Hovrätten den åker bara förbi eller ?? Domen är inte vunnen laga kraft om du nu vet vad det är inget har hänt egentligen mer än att hon nu kan nita dem som ljög! Har du personligen ihop det med BO eller varför hatar du henne?

Vem tycker om en bedragerska?
Gör du?
Citera
2016-04-17, 21:40
Medlem
Citat:

Hon dömdes ju inte för allt som påstod..eller? Vad jag kunde se i hans inlägg hade ju "alla" vuxna misshandlat honom och det som framgick av vårdnadsmålet så hade han ingen kontakt med lillsyrrans pappa, han dömdes först 2014 narkotika. Och han passade aldrig lillasyster från smällar den tror jag inte på då kunde han väl försvarat sig mot nazzarna som hon envist hävdat men ingen här trott på.
Det stod redan 2008 och 2009 på henens FB men här var det bara lögn. Vad anmälde han, misshandel tortyr eller bara påstående om att hon förföljt honom. Visst den store killen kunde väl även lyft bort morsan om han försvarade syrran mot elaka styvpappis och så anmält henne för hans baaarndooom som är så hemsk. Bo tycks stå dig nära, ta hand om honom han lär inte se syrran. Eller gå båda till psykologen den verkar ju bra en pillertrillare kanske?
Senast redigerad av rallarrut 2016-04-17 kl. 22:06.
Citera
2016-04-17, 21:42
Medlem
Citat:

Nej hovrätten åker ej förbi, men dom kanske inte tar upp det ens. Hoppas

Vet vad vunnen laga kraft är ja.

Bo har tillräckligt med stöd , det kan ses på hans fb , jag behövs ej.

Dock gillar jag inte hur du vrider och vänder på allt !

Hon dömdes till fängelse , igen!
Allt står i domen , bevisat och klart

Sist för ikväll, nej jag hatar inte henne
Citera
2016-04-17, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Vem tycker om en bedragerska?
Gör du?
Nopps men jag gillar inte andra lögnare heller.
Citera
2016-04-17, 21:45
Medlem
Citat:
Hon dömdes ju inte för allt som påstod..eller? Vad jag kunde se i hans inlägg hade ju "alla" vuxna misshandlat honom och det som framgick av vårdnadsmålet så hade han ingen kontakt med lillsyrrans pappa, han dömdes först 2014 narkotika. Och han passade aldrig lillasyster från smällar den tror jag inte på då kunde han väl försvarat sig mot nazzarna som hon envist hävdat men ingen här trott på.
Det stod redan 2008 och 2009 på henens FB men här var det bara lögn. Vad anmälde han, misshandel tortyr eller bara påstående om att hon förföljt honom. Visst den store killen kunde väl även lyft bort morsan om han försvarade syrran mot elaka styvpappis och så anmält henne för hans baaarndooom som är så hemsk. Bo tycks stå dig nära, ta hand om honom han lär inte se syrran. Eller gå båda till psykologen den verkar ju bra en pillertrillare kanske?

Nu är det inte styrkan vi pratar om i muskler utan hur han bröts ner från början mentalt av mor.

Finns kvinnor som misshandlar stora män som blir små hundvalpar när det vankas pisk! Inget fel i det!

Sluta för ikväll , som nån sa tidigare , omgruppera
Citera
2016-04-17, 21:49
Medlem
Citat:
Nej hovrätten åker ej förbi, men dom kanske inte tar upp det ens. Hoppas

Vet vad vunnen laga kraft är ja.

Bo har tillräckligt med stöd , det kan ses på hans fb , jag behövs ej.

Dock gillar jag inte hur du vrider och vänder på allt !

Hon dömdes till fängelse , igen!
Allt står i domen , bevisat och klart

Sist för ikväll, nej jag hatar inte henne

Nej den är inte laga kraft vunnen blir den först om tre veckor. Hon kan inte ens avtjäna sitt staff med fotboja sen lär hovrätten ta upp den finns för få fall enligt nya lagen. Den är vad jag förstod överklagad. Vad bra om han har alla dessa fan varför måste han då ideligen lägga ut henne? Är hon en jakt trofe för honom, jag ska sätta dit henne eller jag skall sätta dit min systers mamma! Är han ett pervo som inte kan släppa mamma? Hade det inte räckt med vetskapen jag fick rätt, nej en person som måste övertyga så många idioter är helt klart inte ärlig.
Citera
2016-04-17, 21:52
Medlem
@Flygandekroken
Du tycks verkligen hata henne, det är uppenbart. Du hatar henne och du hatar dottern så som du missunnar henne sin mamma, hon kanske inte är sån som sonen påstår mot flickan. Hon älskar sin mamma med all säkerhet. Hur vore det om du tittade på BOs sida.Du verkar ju skärpt kan du inte se något konstigt?
Senast redigerad av rallarrut 2016-04-17 kl. 22:07.
Citera
2016-04-17, 21:52
Medlem
Hej, blir förmodligen mitt enda inlägg här på FB, Men hade en kollega som hade problem med systrarna Lindbom där han utsattes för grova förtal. Hade det inte varit för jag hittade denna flashbacktråd till han, hade han förmodligen inte fått behålla sitt arbete idag. Så om GM är skyldig råder det ingen som helst tvekan om. Och tack för vi fick behålla vår vän och kollega ☺
Citera
2016-04-17, 21:55
Medlem
Citat:
Nu är det inte styrkan vi pratar om i muskler utan hur han bröts ner från början mentalt av mor.

Finns kvinnor som misshandlar stora män som blir små hundvalpar när det vankas pisk! Inget fel i det!

Sluta för ikväll , som nån sa tidigare , omgruppera

Men då hade han ju sin pappa 2013 var ju de bästis och bundis enligt hans FB! Riktiga pappa som kunde få upp honom på fötter om det inte är så att han är nerbryten för något annat som hänt? Inte den tanten. Nu hatade han ju riktiga pappan med...han var ju inte önskad till världen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in