• 3
  • 4
2006-01-01, 23:55
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av green_dragon
Om man gr till doktorn och de misstnker att man har halsfluss eller liknande s brukar de ju kolla en i nsan,
r det ngon risk att de mrker att man har en nsborre som r strre n den andra om det inte skiljer s dr jtte mycket mellan dem? (ngon/ngra mm)

Ja, dem mter nsborrarnas diameter och mrker de att dem har olika mtt s fr du pissa i burken.
Citera
2006-01-01, 23:57
Medlem
krimms avatar
Borde inte kolan frta i venerna om man kr IV?
Citera
2006-01-02, 00:07
Medlem
Rektalt ska tydligen vara ett bra stt att ta bde cola och tjack har jag hrt? Ls upp det i vatten och sug upp vtskan i en plastspruta och stjut upp det i ndtarmen.
Citera
2006-01-02, 00:12
Medlem
green_dragons avatar
Tack fr ditt SERISA svar TjackTorsken!
Det r nmligen s att jag ska till doktorn imorgon och jag vet att jag har snortat upp
min hgransborre d det begav sig. Slutade iofs fr ganska lnge sen nu men det r
ju inte s att skiten vxer tillbaka precis. S ter till min frga, vad tror ni? Tror ni att
de kommer mrka ngot?
Citera
2006-01-02, 05:16
Medlem
BigFatCones avatar
Det krvs ett enormt missbruk, lngt i frn vad nn av oss kommer att komma upp i fr att det ska bli som hon engelska bruden. Dremot s har jag en polare som har snortat s mycket att han har frtit bort sitt gomsegel. Det var av tjack kanske jag ska tillgga.
Citera
2006-01-02, 10:08
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av green_dragon
Tack fr ditt SERISA svar TjackTorsken!
Det r nmligen s att jag ska till doktorn imorgon och jag vet att jag har snortat upp
min hgransborre d det begav sig. Slutade iofs fr ganska lnge sen nu men det r
ju inte s att skiten vxer tillbaka precis. S ter till min frga, vad tror ni? Tror ni att
de kommer mrka ngot?

Lkarna kan ju alltid ha sina misstankar. Men vad fan har de fr belgg fr dem? De ringer ju knappast snuten. "Vi har ftt in en kille hr vars hgra nsborre r lite strre n den andra. Ni fr komma och hmta honom!" Nej rligt, tror de skiter i det och de har vl frresten tystnadsplikt om snt?
Citera
2006-01-02, 14:19
Medlem
likeithards avatar
jag frstr inte folk som bara drar i en nsborre.. varfr plga ena sidan, men inte den andra?
Citera
2006-01-02, 14:30
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
jag frstr inte folk som bara drar i en nsborre.. varfr plga ena sidan, men inte den andra?

Jag slr p stort. Har ovanan att jag alltid drar en lina i varje nsborre. Fast det r ju bara positivt fr d slipper ju lkaren misstnka ngot.
Citera
2006-01-02, 18:48
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Jag slr p stort. Har ovanan att jag alltid drar en lina i varje nsborre. Fast det r ju bara positivt fr d slipper ju lkaren misstnka ngot.

samma hr typ.. fast jag brukar lgga upp en lina & vxla nsborre efter halva linan

p s stt frdelas tjacket ver en strre yta inne i bland slemhinnorna.. dessutom slipper jag ha dligt samvete fr att jag bara jvlas med en stackars nsborre!
Citera
2006-01-02, 19:34
Medlem
Jag har polare som dragit tjack i snoken dagligen i 2-3 r och dom har inga alvarliga problem r vl lite snoriga men inget annat.
Citera
2006-01-02, 19:39
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Under min tid som "snortare" mrkte jag endast av lite snorighet. De dagar jag dragit kola under hela ntter och flera ntter i rad kunde jag kanske upptcka lite blod om jag snt mig. Nu snortar jag inte mycket med min nsa lngre. Det knark som slinker ner i mig slinker in genom munnen. Trots min lnga lnga nos..
Citera
2006-01-02, 21:28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard

Fr att nr jag drar i hger nstborre s blir det inte lika bra som i vnster helt enkelt. Dessutom s blir jag snorig i bgge borrar ven om jag bara snortar i en.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in