2014-01-28, 09:16
Medlem
rasismes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Ingen direkt hit enligt min smak, oerhört klen cannabinoid jämfört med tidigare,

När beställde du ditt från SC?

Kan nån mer som beställt från Swedenchem bekräfta att den här batchen suger?
Citera
2014-01-28, 10:52
Medlem
Hej hej jag beställde också från sc med stor förhoppninh efter allt ja läst om den noiden men vart riktig besviken blandade ungefär 1/15 och röker bong men händer inte ett skit har till och med rökt två tre fulla koppar efter varandra utan effekt vad fan de är ju en ren blåsning på just den här substansen mycket av deras andra lager funkar bra ju så vad fan är de för skit dom har ? Har någon vart i kontakt med dom angående det och isåfall vad har dom sagt ? Funderar på att dra ett mail och klaga lite är ju inte okej att sälja värkningslösa substanser ! Provade också bara röka pulvret när ja vänta på att de skulle torka och de funkade lite bättre men var tvungen att ha bra jävla mycket i koppen även fast de var rent pulver !
Citera
2014-01-28, 13:01
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasisme
När beställde du ditt från SC?

Kan nån mer som beställt från Swedenchem bekräfta att den här batchen suger?

Jadu när var det, cirka 1.5-2veckor sen.
Citera
2014-01-28, 13:16
Medlem
MindTwisters avatar
Vart också missnöjd med SDB från SC, trodde det bara var att noiden inte var för mig tills jag såg de senaste inläggen här. Väldigt svag och toleransen ökade enormt, efter några dagar fick jag röka runt 50-100mg för att bli bäng.

Folk har väl tidigare upplevt den som klen? Kan det möjligtvis vara så att det RClab krängde inte alls var SDB-006? Skulle ju inte vara första gången med dem.
Eller är det skillnad gentemot SCs tidigare batcher, alternativt SDB från en pålitlig tredje part (jusef eller dylikt)?

Tänker dock inte klaga, var ju en gratis sample trots allt
Citera
2014-01-28, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Vart också missnöjd med SDB från SC, trodde det bara var att noiden inte var för mig tills jag såg de senaste inläggen här. Väldigt svag och toleransen ökade enormt, efter några dagar fick jag röka runt 50-100mg för att bli bäng.

Folk har väl tidigare upplevt den som klen? Kan det möjligtvis vara så att det RClab krängde inte alls var SDB-006? Skulle ju inte vara första gången med dem.
Eller är det skillnad gentemot SCs tidigare batcher, alternativt SDB från en pålitlig tredje part (jusef eller dylikt)?

Tänker dock inte klaga, var ju en gratis sample trots allt

Jag rökte denna för rätt länge sedan och det jag tänkte på var att ruset inte satte sig i huvudet alls. Man känner sig inte bäng, liiiite skön i kroppen. Väldigt subtilt rus vill säga, så folk som sitter och röker fubben kommer garanterat inte tycka att denna tar dem tillräckligt långt...
Citera
2014-01-28, 14:51
Medlem
Ingen som provat att smaska i sig den ännu? Kanske har den sin potential den vägen?
Citera
2014-01-28, 18:07
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Ingen som provat att smaska i sig den ännu? Kanske har den sin potential den vägen?
Meckar med pulver direkt på tobak sen några mixar tillbaka och körde alltid resterna på tandköttet med sdb-006, den slog så jävla hårt efter en stadig pipa
Citera
2014-01-28, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnLFO
Meckar med pulver direkt på tobak sen några mixar tillbaka och körde alltid resterna på tandköttet med sdb-006, den slog så jävla hårt efter en stadig pipa

Det låter ju lite lovande ändå Du har inte lagt märke till någon skillnad i ruslängd eller liknande också? Har inte provat substansen själv ännu, men funderar lite på att göra det så det kan ju vara bra att veta.
Citera
2014-01-29, 17:02
Medlem
gonzorockers avatar
Man får ju samma sömnstörningar av sdb som av ab fub. Vaknar och behöver röka för att somna om.
Sdb är nog den sämsta cannabinoid jag har provat, klen är den också, skulle säga att man måste blanda 1/15 för att få den lika potent som 1/25 av fubinacan. Men det är bra att allt spice suger nu för tiden, då får man riktig motivation att sluta.
Citera
2014-02-01, 09:52
Medlem
Swedenchem är sjukt röda i mina ögon
Beställde 2 gram sdb006 blandade med 20 gram damiana.
Vi var flera som testade och ingen av oss har rökt något sen innan jul.
ingen fick någon effekt. Altså ingen alls!
Mailade dem och frågade om dom skickat fel men dom brydde sig inte ens om att svara.

Pulvret såg manipulerat ut och "fluffigt". Aldrig sett en cannabinoid se ut så.
Det är uppenbart att dem skriver recentionerna själva på sida.

Sjukt röd köp EJ!
Citera
2014-02-01, 09:57
Medlem
Här köpt denna flera gånger på andra sidor och det är lätt en av mina favoriter så det är inte ett dåligt preparat.
Vissa verkar sälja bakpulver dock...
Citera
2014-02-06, 16:26
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Det låter ju lite lovande ändå Du har inte lagt märke till någon skillnad i ruslängd eller liknande också? Har inte provat substansen själv ännu, men funderar lite på att göra det så det kan ju vara bra att veta.
Mja, det var rätt kort rustid tycker jag överlag men det blev en aning längre när det kom in i truten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in