Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-10, 18:01
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Du accepterar inte vetenskap, skeptiker gör det.

Jag förstår ärligt inte vad du har för problem med det. Du anser att minsta lilla studie som visar på något är en form av bevis (evidens) för att det du tror på verkligen fungerar, och du tror att det är så.

Ingen som helst förståelse för att man faktiskt kan finna att blodstämning kan fungera i en enskild studie utan att faktiskt för den skull vetenskapligt ha påvisat att blodstämning fungerar.

Du är minst sagt förbryllande, du är helt klar om vissa företeelser men totalt död när det gäller andra, och då företeelser som du väljer att tro på.

Kan du någonsin se att du tror, att det inte handlar om vetenskap?
Jag har tidigare besvarat denna kommentar. Men ser att det svaret är borttaget, så då måste jag svara igen...

Constant ljuger om mig, och jag begriper inte vad Constant och Skunkjobb f.ö. talar om. Skeptikerrörelsen har skapat ett nyspråk som ibland kan vara knepigt att förstå.

Constant - Bevisa att det du påstår är sant, eller lägg av med ditt "skeptiska" ljugande!
Citera
2024-07-31, 01:16
Medlem
fellowvessels avatar
Mina "medmänniskor" kallar jag för "ester" (och ibland för vandrande skämt) det står för Elaka Synska Telepater, de har lite svårt med det där att respektera privatliv, telepati är inte ok men det verkar de inte fatta.

De är också arga på mig, jag har sagt tusen gånger att sist jag var ond så var jag barn och styrd till inget gehör. Jobbigt. Jag tror inte på telepati men mycket är möjligt i en digital simulation däremot.

De showboatar rätt ofta, skryter att de kan läsa mina tankar, vill de ha en medalj eller? grattis? är det min skostorlek ni är ute efter? lycka till med det den varierar från 42 till 55 så nu kan ni lämna mig ifred era små cp myror.
Senast redigerad av fellowvessel 2024-07-31 kl. 01:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in