Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-21, 21:56
  #1
Medlem
stannakvars avatar
Är sugen på att köpa en laptop till jul, efter att ha dragits med min iPad 2 ett tag. Har alltid lagt ut pengar på min stationära dator som jag spelar på. Skulle vilja hitta en bärbar under 700:- som duger för Photoshop CS6 och Minecraft på mediuminställningar. Det är allt jag behöver.


Den enda jag fått upp ögonen för hittills är denna:
http://www.netonnet.se/art/dator/lap...k/190442.6039/


Några andra förslag?
Citera
2013-10-21, 22:17
  #2
Medlem
JoakimBergs avatar
En viktig fråga när det kommer till att välja en laptop är storleken på skärmen. Det är inte allt för smidigt att släpa på en 17-tummare om man ofta är på resande fot. Ska den stå på samma ställe hela tiden eller följa med ut ur hemmet?
Citera
2013-10-22, 00:51
  #3
Medlem
personligen skulle jag inte rekommendera acer, tycker det är värt att slänga på någon tusenlapp för att få högre prestanda och en annan tillverkare med högre kvalitetskänsla. asus skulle jag rikta in mig på
Citera
2013-10-22, 15:05
  #4
Medlem
stannakvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimBerg
En viktig fråga när det kommer till att välja en laptop är storleken på skärmen. Det är inte allt för smidigt att släpa på en 17-tummare om man ofta är på resande fot. Ska den stå på samma ställe hela tiden eller följa med ut ur hemmet?
Tar nog den med mig runt I väskan konstant. Är själv inte så kräsen när det gäller storlek.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback