Tror du att du kan dela med dig ett fullständigt recept?
Ta valfritt chokladboll recept, men smällt smöret och blanda i 100mg i smöret efter det fått svalna lite. Jag har använt mig av olika recept varje gång, det viktigaste är att man får ungefär rätt antal, annars kan det bli lite knepigt att dosera.
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Har legat o tok spytt sedan jag vaknade imorse, kan det bero på hamp téet eller AKB48F? Eller inget av dom?
Ta valfritt chokladboll recept, men smällt smöret och blanda i 100mg i smöret efter det fått svalna lite. Jag har använt mig av olika recept varje gång, det viktigaste är att man får ungefär rätt antal, annars kan det bli lite knepigt att dosera.
Kände du dig påverkad?
Nej inte alls, fast jag var inte sjuk heller för var inte illamående eller något.
Du börjar känna av det efter 15 min och peakar efter 1 timme.
Det där med doseringen är lite individuellt, beror på vad man är ute efter. För mig brukar 5 mg räcka.
om man gjort en acetonbehandling så kan man ändå bara äta sin blandning va? eller är växterna så impregnerade så det tar tid för magsyran att frisätta cannabinoiderna? eller är jag bara dum
Nej det kommer fungera. All aceton borde ju ha dunstat bort för länge sedan. Men varför sätta i sig massa kvistar och annat tjafs när du kan ta en nypa pulver istället och samtidigt väga upp rätt mängd?
Nej det kommer fungera. All aceton borde ju ha dunstat bort för länge sedan. Men varför sätta i sig massa kvistar och annat tjafs när du kan ta en nypa pulver istället och samtidigt väga upp rätt mängd?
Hade bara min färdiga rökmix och inget pulver kvar, antar att det är samma för den andra spicemannen.
Hört om att man ska använda mycket fett som med THC så det binder bättre (BB-22).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!