2025-02-20, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsyltrygg
Dags att damma av tråden igen då den gamle moderatledaren åter är fullt ute på mediaintervjuer att kivas om platsen med Bildt främst ?

Utrikesbyrån rubrik i veckan är Make Tyskland great again.

Föredetting Fredrik Reinfeldt bidrar inte så mycket till studiosamtalet förutom att gå iväg om hur ekonomi- och energikris och betona vikten av invandring för ålderspyramiden d v s autopilot för hans generations moderater.
I övrigt ser han ut lite allmänt som en....tåfjutt.

https://www.svtplay.se/video/jn4M7xd...nd-great-again

De vågar ta upp lite om attentatet mot allmänhet sista åren men gick snabbt vidare.

Borde ställas massor av frågor till Reinfeldt om den höga nivå av kriminalitet och korruption vi numera ser i Sverige. Han har i allra högsta grad varit med och bidragit till att det blivit så.
Citera
2025-02-23, 09:35
Medlem
Takpapps avatar
Enda gången jag skulle bli glad av att se FR är när han hänger i en lyktstolpe.

Aldrig att jag någonsin kommer rösta (m), och det är helt och hållet FR:s förtjänst.
Citera
Igår, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsyltrygg
Dags att damma av tråden igen då den gamle moderatledaren åter är fullt ute på mediaintervjuer att kivas om platsen med Bildt främst ?
Kul att två globalisthoror kivas om uppmärksamheten. Reinfeldt fick nyss sparken som ordförande i någon sportfåne-förening, så han behöver väl hitta nya sätt att synas. Pratar han fortfarande om att försvaret är ett särintresse eller håller han tyst om det numera?
Citera
Idag, 01:27
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Enda gången jag skulle bli glad av att se FR är när han hänger i en lyktstolpe.

Aldrig att jag någonsin kommer rösta (m), och det är helt och hållet FR:s förtjänst.

Det är dom förbaskade Hundögonen som ligger honom i fatet. Han gläfsar som en sorgsen Labradorhund, som ständigt blir missförstådd av Husse. Han saknar personlig auktoritet.

Tilläggas kan att Kristersson är dvärgpudeln i sammanhanget och han är inte mer karl för sin hatt än Reinfeldt.
Citera
Idag, 01:39
Medlem
Hata är ett väldigt starkt ord, jag tror att hans popularitet sjönk efter hans involvering i beslut kring invandringen.
Citera
Idag, 01:46
Medlem
För han är en landsförrädare!
Citera
Idag, 02:01
Medlem
rtyuios avatar
Bygg en moské baby, bygg gärna tre baby var väl Fredrik Reinfeldts vallåt. Säger väl allt om varför hela Sverige borde hata Fredrik Reinfeldt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in