Citat:
Ursprungligen postat av
lady84
Ger den fakta jag tyckte behövdes, jag tycker inte jag behövde skriva en novell kring saken. Kan du/ingen svara utifrån det så ok! Men lilla du, du behöver inte ta i så du skiter på dig.. Hur ska jag nu gå vidare med mitt liv när en person på flashback kallade mig störd? :O jag kanske borde lägga upp en ny tråd kring hur jag nu går vidare med livet efter denna traumatiska händelse haha...
Det är du som kallar mig omogen på ett svar som är så uppenbart att du framstår som ytterst märklig.
Ta i har jag knappast gjort.. Och ditt svar jag citerar, visar ju på att du har ganska så stora problem med ditt resonemang. Använder du möjligt vis droger ?
Kort och gott, du anger inte hela sanningen eller så talar inte din kompis kompis hela sanningen. Att varken advokat eller familjerätten skulle kunna hjälpa, säger att det finns en än större orsak som inte blivit framförd.
Och ja hen kan ha fått skyddat boende pga orsaker din väns vän inte angett. Men fullkomligt omöjligt att spekulera när det är så torftigt med information om bakomliggande orsak.
Vad förvänta du dig för svar ? Mer än sök en annan advokat?