2013-11-06, 11:51
Medlem
Idag röstar de gröna folket om de ska legalisera eller inte!
Hur tror ni resultatet blir?
Någon som vet om och var man kan följa valet?

Förhoppningsvis tar Sverige efter snart och ger oss en möjlighet att iallfall få göra vår röst hörd!
Citera
2013-11-06, 11:59
Medlem
cdxz11s avatar
med tanke på hur mycket religiösa nutjobs det finns där skulle jag inte bli förvånad om det blev ett nej till legalisering
Citera
2013-11-06, 12:05
Medlem
RingInteSnutens avatar
Eftersom tamejfan varenda person på Irland röker så är det stor chans att det blir ja.
Citera
2013-11-06, 12:26
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffe420
Förhoppningsvis tar Sverige efter snart och ger oss en möjlighet att iallfall få göra vår röst hörd!

Skulle vi invånare i Sverige få vara med och rösta om något? Hahah, när grisar flyger
Cannabis kommer att förbli olagligt i Sverige, även om resten av världen legaliserar. Politiker vet ju vad som är bäst för svenskarna.
Citera
2013-11-06, 12:32
Medlem
Arnoldt101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Skulle vi invånare i Sverige få vara med och rösta om något? Hahah, när grisar flyger
Cannabis kommer att förbli olagligt i Sverige, även om resten av världen legaliserar. Politiker vet ju vad som är bäst för svenskarna.

Det är lite som politiker alltid brukar vara, oasvett om man skulle ösa information om effekter av legalisering, typ: minskad brottslighet, mindre cash till maffian, färre personer som skulle röka osv så skulle de bara slå ifrån sig detta med att det skulle vara osanning, och att cannabis är en dödsdrog för det har det alltid varit och så ska det alltid förbli
Citera
2013-11-06, 13:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Eftersom tamejfan varenda person på Irland röker så är det stor chans att det blir ja.
Det är de folkvalda som röstar, inte befolkningen.
Sen har jag för mig läst i artiklar att det inte förväntas att gå igenom.
Röstningen ska tydligen ske ikväll kl1830.
Citera
2013-11-06, 13:41
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är de folkvalda som röstar, inte befolkningen.
Sen har jag för mig läst i artiklar att det inte förväntas att gå igenom.
Röstningen ska tydligen ske ikväll kl1830.
Då är det nog tveksamt att det går igenom, oftast är folket smartare än politiker.
Citera
2013-11-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseItNow
Då är det nog tveksamt att det går igenom, oftast är folket smartare än politiker.

Nä det blir nog ingen legalisering då, om inte politikerna ser någon ekonomisk framgång i det stora hela

Någon som hört mer om röstningen?
Citera
2013-11-06, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffe420
Nä det blir nog ingen legalisering då, om inte politikerna ser någon ekonomisk framgång i det stora hela

Någon som hört mer om röstningen?

https://www.flashback.org/t2245761
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in