• 1
  • 2
2013-11-07, 13:50
Medlem
Argzons avatar
Jag tycker också att Sobril/Oxascand är skönare än Xanor. Xanor är ett helvete när man ska lägga av.

Rökat kommer du förhoppningsvis bara må bra av och uppleva det älskade flummet som inte går jämföra med något annat. Kanske inte så bra att röka dunder första gången.
Citera
2013-11-07, 14:55
Medlem
thejams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GarlCustaf
Beror väl lite på vad haschet är gjort av? Stark sativa innehåller THCV som ev. kan ge hallisar
"milda, så som objekt smälter in i varandra samt försvårad avståndsbedömning"
men även grova visuella perceptionsstörningar. Har själv varit med om detta.

På indica har jag aldrig varit med om sådant dock. : )

Det är möjligt, men på gatan idag är ju 95% av rökat (egna erfarenheter) en hybrid. Ska man ha riktiga strains får man köpa online eller av en seriös odlare istället för den lokala kranen som jag tror de flesta av oss köper av

Rökat man hittar på gatan tycker jag att jag beskrev ganska bra, iallafall generellt. Men självklart finns det undantag och då beror det ju på, precis som du säger, om det är indica eller sativa. Ganska ovanligt enligt mig dock att man hittar "riktiga" strains.
Citera
2013-11-07, 21:35
Medlem
GarlCustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Det är möjligt, men på gatan idag är ju 95% av rökat (egna erfarenheter) en hybrid. Ska man ha riktiga strains får man köpa online eller av en seriös odlare istället för den lokala kranen som jag tror de flesta av oss köper av

Rökat man hittar på gatan tycker jag att jag beskrev ganska bra, iallafall generellt. Men självklart finns det undantag och då beror det ju på, precis som du säger, om det är indica eller sativa. Ganska ovanligt enligt mig dock att man hittar "riktiga" strains.

Ah, precis. Mitt var beställt från Tyskland (Sativan) i sommras från Silk Road. Upplever att det mesta inrikes är skit Northern Lights är min favvo och får bara tag i det utrikes, starkt indica rus : ))
Citera
2013-11-07, 21:42
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkejj
började dom röka när dom va 12? inte bra att börja i för tidig ålder, kan bero på de
Nej dom börja för ca två år sedan.

Fattar inte varför man utsätter sig för risken att rubba sitt psykologiska sinne för att få ett rus..
Skyll er själva.
Citera
2013-11-07, 21:46
Medlem
Krabats avatar
Du kommer bli väldigt medveten
Citera
2013-11-09, 04:15
Medlem
Placerar rökat mellan alkohol och sobril blev jäävligt bäng, det var dock inte brunt utan grönt ändå, lemon haze eller något.. blev som en jävla zombie bara, fattade ingeenting knappt, tyckte inte det var skönt alls faktiskt, men ska prova fler gånger! Är full som fan när jag skriver detta, men tycker ändå att alkohol är skönare trots allt! Kram hej
Citera
2013-11-09, 04:25
Medlem
Kdoos avatar
Om du känner dig osäker så ta några bloss och passa vidare. Då den kommer tillbaka till dig igen så borde du ju antingen känna, om annars inte äre ju bara att puffa på!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in