Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-07-11, 13:00
  #13
Medlem
sawadeeka det här måste ni prova! vi var tre killar i köpenhamn vi hade boka via nätet på sawadeeka såg dom öppna V.I.P rum för gangbang det måste man prova det finns en thaitjej där som verkligen gillar det? trodde inte det existera tjejer som gillade det? hittta hon via g+ såg bilder där på hon o kommentarena på hon snacka om härligt! vi boka en tretimmars med hon.. vi körde allt det här ska ni prova innan hon slutar där! hur många kan hon ta sammtidigt??? så säger hon sen vi är klar,, nästa gång så kan ni väl vara fler hennes rumpa stod öppen ett bra tag efter
Citera
2015-09-24, 17:26
  #14
Medlem
Härligt
Citera
2015-10-08, 14:09
  #15
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geez69
sawadeeka det här måste ni prova! vi var tre killar i köpenhamn vi hade boka via nätet på sawadeeka såg dom öppna V.I.P rum för gangbang det måste man prova det finns en thaitjej där som verkligen gillar det? trodde inte det existera tjejer som gillade det? hittta hon via g+ såg bilder där på hon o kommentarena på hon snacka om härligt! vi boka en tretimmars med hon.. vi körde allt det här ska ni prova innan hon slutar där! hur många kan hon ta sammtidigt??? så säger hon sen vi är klar,, nästa gång så kan ni väl vara fler hennes rumpa stod öppen ett bra tag efter

Kanske dela upp inlägget med stycken samt sluta använda frågetecken på meningar som inte är direkta frågor. Blir nåde lättare och trevligare att läsa då.

Men tack för inlägget i alla fall
Citera
2015-11-05, 02:08
  #16
Medlem
Goggla sawadeeka thaimassage nut där är en thaitjejen i röd klänning och i string 👍 Som är fin på FS och vilken skön kropp mm sen har det kommit in nya fräscha tjejer dit plus det finns VIP rum. Pratade med hon innan jag boka tid jag ringde tel.nr som finns och fråga efter nut och fick prata med hon😊 Hon snacka bra svenska!
__________________
Senast redigerad av geez69 2015-11-05 kl. 02:15.
Citera
2015-11-05, 09:35
  #17
Medlem
googla på " jakop bild google+"
Citera
2016-01-07, 09:59
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geez69
Goggla sawadeeka thaimassage nut där är en thaitjejen i röd klänning och i string 👍 Som är fin på FS och vilken skön kropp mm sen har det kommit in nya fräscha tjejer dit plus det finns VIP rum. Pratade med hon innan jag boka tid jag ringde tel.nr som finns och fråga efter nut och fick prata med hon😊 Hon snacka bra svenska!

Skaplig men dyrare än motsvarande på andra sidan Öresund.
Citera
2023-09-20, 16:34
  #19
Medlem
Nu väcker jag liv i tråden. Är det någon som har färska erfarenheter av erotisk thaimassage i köpenhamn som erbjuder fullservice? Några rekommendationer? Gärna nära hovebangården.
Citera
2023-09-22, 13:46
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Nu väcker jag liv i tråden. Är det någon som har färska erfarenheter av erotisk thaimassage i köpenhamn som erbjuder fullservice? Några rekommendationer? Gärna nära hovebangården.

Jag har ett stort antal gånger träffat Nina Siambabe när jag har varit i, eller passerat, Köpenhamn. Hon finns på Vesterbro på promenadavstånd från Hovedbanegården. Nina pratar bra svenska, ger kompetent massage samt skön sex, förutom att hon är mycket trevlig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback