Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-06, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Därför seriösa vänder sig till bm där admin inte tillåter rena skojare som Svea att scamma.

Finns dock en del väldigt seriösa aktörer på HB som inte finns på BM. Föredrar HB alla dagar. Gäller dock att ha lite koll innan man handlar.

Svea kan dra åt helvete.
Citera
2017-04-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Därför seriösa vänder sig till bm där admin inte tillåter rena skojare som Svea att scamma.

Eller så är man seriös och håller sig uppdaterad bland de olika märkena, har aldrig haft några problem.

/jojjan
Citera
2017-06-07, 19:02
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Från Sveas tråd på HB:

https://anonmgur.com/up/b62043cf2359...6c2e662fac.png

Källa: http://snpf.org/wp-content/uploads/2.../snpf_4_16.pdf
Sid. 36, längst ner högra hörnet.

Mvh,

-Alfred

Bra att jag hittade din post, läste innan på HB angående SveaLabs, känns som om de är oseriösa med deras oljor. Tack för länken och skönt att polisen beslagtog deras fejkade oljor, innan någon handlar där igen och skadar sig själv.
Citera
2017-06-14, 09:08
Medlem
Lee666s avatar
Svea är fake rakt av.
Citera
2017-07-25, 21:37
Medlem
laxes avatar
Kört deras tritren vilket ja tyckte var som en svag tren e dock gillade jag deras Winstrol inject
Citera
2017-11-07, 13:13
Medlem
Ingen som har något gott och säga om deras oljor? På HB så låter det ju helt annorlunda mot här, där låter det som att det är kvalité på grejerna ju...
Citera
2017-11-07, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Ingen som har något gott och säga om deras oljor? På HB så låter det ju helt annorlunda mot här, där låter det som att det är kvalité på grejerna ju...

hahaha HB får betalt av Svea Räkna ut resten själv.
Citera
2017-11-07, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
hahaha HB får betalt av Svea Räkna ut resten själv.

Var får du den informationen ifrån? Vad kan styrkan i deras oljor ligga på då, 50% mot vad det står på etiketten?
Citera
2017-11-09, 19:01
Medlem
Har nu testat och tryckt 2ml/500mg av deras testo E rakt i ballen, tror det ska ge bättre effekt och kompensera ifall märket är så dåligt som det hävdas i tråden.
Citera
2017-11-09, 22:17
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Har nu testat och tryckt 2ml/500mg av deras testo E rakt i ballen, tror det ska ge bättre effekt och kompensera ifall märket är så dåligt som det hävdas i tråden.

Driver du eller?
Citera
2017-11-09, 22:19
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Var får du den informationen ifrån? Vad kan styrkan i deras oljor ligga på då, 50% mot vad det står på etiketten?
Hela affärsidén med HB, BM är att säljarna betalar för att få annonsera. Med tanke på SVEAS rykte så antar jag att dom ändå pyntar så mycket så att HB låter dom hållas. Oavsett kvalitén. BM är betydligt hårdare mot vem som får annonsera. Överlag så känns BM betydligt "ärligare", men HB har onekligen ett större och aktuellare utbud.
Citat:
Jag antar att du driver med oss?? Om inte, exakt vad är poängen med att slå 2ml olja i kuken? Du får vara glad om du slipper kallbrand, men ditt inlägg är så korkat att du måste trolla...
Citera
2017-11-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Hela affärsidén med HB, BM är att säljarna betalar för att få annonsera. Med tanke på SVEAS rykte så antar jag att dom ändå pyntar så mycket så att HB låter dom hållas. Oavsett kvalitén. BM är betydligt hårdare mot vem som får annonsera. Överlag så känns BM betydligt "ärligare", men HB har onekligen ett större och aktuellare utbud.

Jag antar att du driver med oss?? Om inte, exakt vad är poängen med att slå 2ml olja i kuken? Du får vara glad om du slipper kallbrand, men ditt inlägg är så korkat att du måste trolla...

Vad fasen ligger deras styrka på då? Förbannade jävla klåpare och kvacksalvare! Som säljer grejer som inte håller måttet eller kvaliteten som dom annonserar ut! Fyfan sne jag är! Och måste hålla mig med deras skit tills jag fått hem de nya varorna från annan leverantör. Därför jag fuckade ur ju och tryckte 1000mg (enligt deras jävla etiketter) på en vecka.

Varför skulle det vara korkat att trycka testot i ballen? Känns jäkligt logiskt för mig + att jag vill ha ett sexpack på ballen som jag kan visa upp när mannen står i givakt. När jag och hannen är klara så kommer han kunna stå hela dagen som en duktig soldat som försöker imponera på sina befäl. Sånger kommer skrivas om hur underbar, fast och hård min balle är, som sten, metall, stål, titanium! Min balle kommer vara som en tiger, helt tyst och dödlig, som en vulkan! Som kokar med dess heliga lava.
Testo rakt i ballen = med sexpack på ballen. Förbannat logiskt enligt mig.
Senast redigerad av StupidMonkey 2017-11-09 kl. 22:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in