2013-11-29, 22:24
Medlem
Disponibels avatar
tog en ytterst liten dos fnuitrazepam nyss, nastan obetydlig och kanner tjacket kommer pa mycket battre an pa den storre dosen igar. Ska inte ta mer benz nu utan utvardera om uppatruset kan bli lite behagligare med ytterst liten dos innan. Resten av flunet tar jag nar jag tanderav istallet. Blev bara misslyckat igar nar jag fyllde pa lina efter lina och inget hande pa den stora dosen flunitrazepam jag fyllde pa med inledningsvis.

haha, det har later som en javla skoluppsats
Citera
2013-11-29, 22:30
Medlem
Underbart att ta lite benzo när man är påtänd. Speciellt när paranoian börjar smyga på.
Citera
2013-11-29, 22:46
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
Underbart att ta lite benzo när man är påtänd. Speciellt när paranoian börjar smyga på.

nu tog jag pyttelite benz innan sa nojan kanske uteblir anda? men kanner helt klart battre effekt av tjacket idag an nar jag monsterdosera benz innan jag tog igar. Det blev i slutanden bara sloseri pa bade tjack och benzo
Citera
2013-11-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
nu tog jag pyttelite benz innan sa nojan kanske uteblir anda? men kanner helt klart battre effekt av tjacket idag an nar jag monsterdosera benz innan jag tog igar. Det blev i slutanden bara sloseri pa bade tjack och benzo

Dosera alltid lite benzo tills du känner att nojjan försvinner. På så sätt går det bättre än att kasta i sig en massa och döda tjack ruset
Citera
2013-11-29, 23:19
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Dosera alltid lite benzo tills du känner att nojjan försvinner. På så sätt går det bättre än att kasta i sig en massa och döda tjack ruset

eftersom tjack och benz ar mina tva favoriter sa vill jag fa dom att funka ihop.

tjack + alkohol = underbart
benz + alkohol = underbart
tjack + cannabis = underbart
benz + cannabis = underbart

men benz + tjack = njae inte värst
Citera
2013-11-29, 23:25
Medlem
Citat:
eftersom tjack och benz ar mina tva favoriter sa vill jag fa dom att funka ihop.

tjack + alkohol = underbart
benz + alkohol = underbart
tjack + cannabis = underbart
benz + cannabis = underbart

men benz + tjack = njae inte värst

Det är väl så att den substans man börjar med kör över den substans man sedan fyller på med.
Citera
2013-11-29, 23:33
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Det är väl så att den substans man börjar med kör över den substans man sedan fyller på med.

Sag ockso att flunizatrepam ar valdigt langtidsverkande vilket inte ar bra i det har fallet da det fortfarande kan spela in. sa det var nog ingen optimal benz att testa med
Citera
2013-11-29, 23:35
Medlem
TeenDreamHipsters avatar
Jag tror att de flesta, mig själv inräknad, sparar benson tills tjoet är slut och det är dags att gå och slagga.

Zopiklon har jag däremot använt för att boosta tjacket då den sista linan är dragen och kan då lätt stanna uppe fem timmar till för att arbeta utan att känna mig sömnig.

Har läst någonstans att den kombinationen inte ska vara så hälsosam men jag kan ha fel.
Citera
2013-11-29, 23:37
Medlem
Citat:
Sag ockso att flunizatrepam ar valdigt langtidsverkande vilket inte ar bra i det har fallet da det fortfarande kan spela in. sa det var nog ingen optimal benz att testa med

Hade faktiskt funkat bättre om du skulle tagit xanor eller liknande så att säga. Flunitrazepam är lite starkare så den bedövar dock lite mer.
Citera
2013-11-29, 23:40
Medlem
Disponibels avatar
Nej nu lagger jag ner det har. Ska det vra sa javla svart att knarka.
Citera
2013-12-11, 18:49
Medlem
Disponibels avatar
Ar bra mood nu. Avslappnad i kroppen och orkar inte springa runt. Dock rätt intensivt speedad mentalt. Intresset för att surfa runt med flera flikar uppe bestaende av forum och porr finns. Slapade mig ocksa upp lite motvilligt nyss men fann det behagligt och tillfreds att ta hand om disken. nu saängläge och struntsurfande igen. känner mig fokuserad men samtidigt smatt utveccklingssstörd.
Citera
2013-12-11, 19:03
Medlem
Disponibels avatar
mentalt speedat välmaende med ett ovanligt krooppsligt lugn. dvs inget tryck över bröstet eller styva tjackleder eller stel käke. Tar nog en 7,2 till det här. Mar jävligt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in