2024-12-10, 21:09
Medlem
[quote=piraya1990|90319116]
Citat:
Ursprungligen postat av ladygaga111

HAHAHAHA ja orkar inte.. ursäktar mig med att ja jobbar väldigt mycke.. inte på SIS dock... Som INTE är privatägt 🤪 måste tänkt på annat samtidigt.. ☺️

Ibland har man otur när man tänker. Kan hända den bästa🤣
Citera
2024-12-12, 07:19
Medlem
[quote=ladygaga111|90357193]
Citat:
Ursprungligen postat av piraya1990

Ibland har man otur när man tänker. Kan hända den bästa🤣

Nu är smugglaren nog av med skyddet iaf... Undra om jon blir jagad nu......
Citera
2024-12-13, 03:45
Medlem
[quote=piraya1990|90369605]
Citat:
Ursprungligen postat av ladygaga111

Nu är smugglaren nog av med skyddet iaf... Undra om jon blir jagad nu......

Hon är inte ”av” med det. Hon ansökte själv att det skulle tas bort då det inte fyllde funktion längre. De skyddade person uppgifterna var mot hennes före detta make. Eftersom de har löst sin konflikt så ansökte hon om att dessa skulle tas bort. Så det är ingen som jagar henne.
Citera
2024-12-13, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halland78
Någon som vet hur det går?
Överklaga åklagaren?

Hon har redan avtjänat. Hon var kort tid på anstalt och sedan fick hon fotboja. Så det är avklarat
Citera
2024-12-13, 04:08
Medlem
I övrigt senaste nytt.

Det har varit interna diskussioner då Björn talat väldigt nedvärderande om sin dotter från sitt tidigare äktenskap. Hon var med i paradise hotell vilket han skämdes enormt mycket över och kallade henne många fula ord i sms till Madelen vilket Madelen reagerade starkt på. Även dotterns mamma var med i Paradise hotell och det var inga vackra ord som sades från Björn om henne. Vad man än tycker om en före detta så har man barn tillsammans så bör man inte gå runt och kalla dessa för horor osv. Madelen reagerade starkt på Björn beteende i den frågan vilket skapade konflikter mellan Björn och Madelene under en kort period.
Att Ulrika Zorec som är mamman till hans tidigare barn idag ställer upp och hjälper Björn i specifik sak är mycket förvånansvärt med tanke på de sms konversationer som finns där Björn skrivit mycket hemska saker om Ulrika.
Madelen har dock tagit avstånd från det och vill inte bli inblandad.

Madelen och Björn väntade barn tidigare under året men det uppstod komplikationer. Nu väntar de barn igen men via en surrogat mamma i annat land då det inte är tillåtet i Sverige med surrogar. Detta är något som de har valt att hålla väldigt privat och Björn vill absolut inte att hans familj ska ha kännedom om detta, varför vet jag inte.
Min spekulation är att Björns dotter Ebba inte är glad för Madelen vilket då även sätter Björn i en svår situation. Han älskar sin fru fru och de barn dom väntar samtidigt som hans dotter inte gillar Madelen.

I det uppmärksammande målet på den mördade tjejen Emilia i Landskrona ska Björn vittna. Han var enhetschef på sis på den avdelningen där både den avlivna Emilia satt, tillsammans med de två åtalade. Det finns en hotbild mot Björn utifrån detta eftersom åtalet gäller mord.

Det har även framkommit information om Björn som Madelen inte hade kännedom om när de inledde en relation som sätter relationen på prövning. De träffas fortfarande regelbundet och är gifta men pga hotbilden som finns mot Björn just nu då han ska vittna i en mord rättegång så har paret bestämt att Madelen av säkerhetsskäl bor på hotell tills rättegången är över och Björn för allmänheten på okänd plats då han blivit utsatt för diverse grejer sedan det stod klart att han skulle behöva vittna. Skrämseltaktik heter det väl.
Citera
2024-12-14, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piraya1990
Du har onekligen koll på Palmkvist... Eller Zorec va det nu.. är du assistent till henne kanske?

Zorec heter hon. Någon assistent har hon inte men hon har något som kallas vänner och jag är väldigt nära en av hennes bästa vänner och har av den anledningen god inblick i det hela.
Något mer du undrar?
Citera
2024-12-14, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexis66
Zorec heter hon. Någon assistent har hon inte men hon har något som kallas vänner och jag är väldigt nära en av hennes bästa vänner och har av den anledningen god inblick i det hela.
Något mer du undrar?
Läser Madde själv denna tråd?
Citera
2024-12-14, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrasarskrivning
Läser Madde själv denna tråd?

Hon är nog mer aktiv än vi tror...
Citera
2024-12-20, 07:55
Medlem
Jag följer fallet om mordet på Emilia i Landskrona och det är väldigt tydligt att Björn förskönar situationen gällande flickorna. Jag har läst FUP’en och det känns som att han berättat som han gjort för att ge en bättre bild av ”sitt” SIS-hem. Som när en rektor sitter och snackar skit när de får frågan om obekväma händelser på skolan. Läser man vad andra ut personalen och flickorna som bott där så får man en annan bild.
Så det verkar som om ”Kaka söker maka” passar in här. Två kålsupare har funnit varandra.
Citera
2024-12-22, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSomAllaAndra
Jag följer fallet om mordet på Emilia i Landskrona och det är väldigt tydligt att Björn förskönar situationen gällande flickorna. Jag har läst FUP’en och det känns som att han berättat som han gjort för att ge en bättre bild av ”sitt” SIS-hem. Som när en rektor sitter och snackar skit när de får frågan om obekväma händelser på skolan. Läser man vad andra ut personalen och flickorna som bott där så får man en annan bild.
Så det verkar som om ”Kaka söker maka” passar in här. Två kålsupare har funnit varandra.

Men att vederbörande ens blandar sig i sånt här drama o raljerar öppet på sina kanaler när hon själv suttit/sitter i ett komplicerat ärende. Hon borde bara hålla sig långt ifrån allt med sociala medier o drama men nope. Som en magnet lixom. Sen undrar ja hur hon kan köpa all skit men la sina rättegångskostnader på staten.. dvs oss som betalar skatt hederligt... Mår illa...
Citera
2025-02-04, 06:59
Medlem
versalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexis66
I övrigt senaste nytt.

Det har varit interna diskussioner då Björn talat väldigt nedvärderande om sin dotter från sitt tidigare äktenskap. Hon var med i paradise hotell vilket han skämdes enormt mycket över och kallade henne många fula ord i sms till Madelen vilket Madelen reagerade starkt på. Även dotterns mamma var med i Paradise hotell och det var inga vackra ord som sades från Björn om henne. Vad man än tycker om en före detta så har man barn tillsammans så bör man inte gå runt och kalla dessa för horor osv. Madelen reagerade starkt på Björn beteende i den frågan vilket skapade konflikter mellan Björn och Madelene under en kort period.
Att Ulrika Zorec som är mamman till hans tidigare barn idag ställer upp och hjälper Björn i specifik sak är mycket förvånansvärt med tanke på de sms konversationer som finns där Björn skrivit mycket hemska saker om Ulrika.
Madelen har dock tagit avstånd från det och vill inte bli inblandad.

Madelen och Björn väntade barn tidigare under året men det uppstod komplikationer. Nu väntar de barn igen men via en surrogat mamma i annat land då det inte är tillåtet i Sverige med surrogar. Detta är något som de har valt att hålla väldigt privat och Björn vill absolut inte att hans familj ska ha kännedom om detta, varför vet jag inte.
Min spekulation är att Björns dotter Ebba inte är glad för Madelen vilket då även sätter Björn i en svår situation. Han älskar sin fru fru och de barn dom väntar samtidigt som hans dotter inte gillar Madelen.

I det uppmärksammande målet på den mördade tjejen Emilia i Landskrona ska Björn vittna. Han var enhetschef på sis på den avdelningen där både den avlivna Emilia satt, tillsammans med de två åtalade. Det finns en hotbild mot Björn utifrån detta eftersom åtalet gäller mord.

Det har även framkommit information om Björn som Madelen inte hade kännedom om när de inledde en relation som sätter relationen på prövning. De träffas fortfarande regelbundet och är gifta men pga hotbilden som finns mot Björn just nu då han ska vittna i en mord rättegång så har paret bestämt att Madelen av säkerhetsskäl bor på hotell tills rättegången är över och Björn för allmänheten på okänd plats då han blivit utsatt för diverse grejer sedan det stod klart att han skulle behöva vittna. Skrämseltaktik heter det väl.

Madde verkar ju vara en person som inte släpper in vem som helst för nära inpå men kan ha fel?
Om det är så slängde du precis din vän under bussen med dina avslöjanden och hur du fått reda på allt 😏

Björn upplever jag berkar vara en riktigt speciell man som tror att han kan trolla bort saker som är jobbiga för honom.
Förhör gällande SIS är ju ett exempel.
Och nu ska han alltså barn men helst ska inte hans egna dotter veta något?
M haft destruktiva relationer mer än en gång och skulle nog inte vilja påstå att valet av make nu verkar vara ännu ett bottenskrap!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in