• 3
  • 4
2013-12-20, 15:46
Medlem
Vargtasks avatar
Mitt missbruk är rätt dyrt. Jag missbrukar alkohol och det kan lätt springa iväg en femhunka om dagen utan problem. Men det är inte bara alkoholen som kostar, när man blir på bra humör så ska det genast ut och handlas och spenderas. Dessutom har jag en sån djävulskt hög tolerans så det krävs en halv back om dagen för att hålla mig på banan...
Citera
2013-12-20, 20:34
Medlem
Vargbarns avatar
Ja aldrig mer än 5500kr i månaden iaf... men sen måste jag betala räkningar, köpa lite mat+ annat som inte är knarkigt alls. Mellan 1000-2000:- är inte ovanligt men strax under 1000:- är vanligast, ibland lägger jag inte en spänn på the drugs så det går väldigt upp och ned vad det kostar. Totalt är jag väl uppe i några 100 000 eller mer, men hade mer cash att röra mig med förut...
Citera
2013-12-21, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vargtask
Mitt missbruk är rätt dyrt. Jag missbrukar alkohol och det kan lätt springa iväg en femhunka om dagen utan problem. Men det är inte bara alkoholen som kostar, när man blir på bra humör så ska det genast ut och handlas och spenderas. Dessutom har jag en sån djävulskt hög tolerans så det krävs en halv back om dagen för att hålla mig på banan...

Ha ha lite roligt att ditt barn postade under dig

Jag försöker aldrig att tänka på vad alkoholen kostar men jag nöjer mig oftast med en bib för 190 spänn en trelitare med 12 eller 13% självklart så köper man ibland fin starksprit men bib är alkoholistens bästa vän!

Det där med att handla som en galning när man är full kan jag skriva under på, handlade först julklappar för 5.ooo:- redan där var det nog men jag drack mig full och handlade/beställde för 4.ooo:- till på Clas Ohlson som jag fick hämta ut i tisdags!
Citera
2013-12-21, 17:11
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenPeas
Ha ha lite roligt att ditt barn postade under dig

Jag försöker aldrig att tänka på vad alkoholen kostar men jag nöjer mig oftast med en bib för 190 spänn en trelitare med 12 eller 13% självklart så köper man ibland fin starksprit men bib är alkoholistens bästa vän!

Det där med att handla som en galning när man är full kan jag skriva under på, handlade först julklappar för 5.ooo:- redan där var det nog men jag drack mig full och handlade/beställde för 4.ooo:- till på Clas Ohlson som jag fick hämta ut i tisdags!

Det där med att handla är ett djävulskap vilken drog man än går på, man mår fint och vill handla sen är det inte lika roligt när man kollar saldot. Vissa blir ju dock kleptomaner av benso allra värst har jag hört man blir på Klonazepam, dock aldrig upplevt det själv.
Citera
2013-12-21, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Det där med att handla är ett djävulskap vilken drog man än går på, man mår fint och vill handla sen är det inte lika roligt när man kollar saldot. Vissa blir ju dock kleptomaner av benso allra värst har jag hört man blir på Klonazepam, dock aldrig upplevt det själv.
Ja fy fan det är rent vansinne, jag är rätt noga och strikt med min ekonomi när jag är nykter men på fyllan så jävlar där har man både den ena och andra gången vaknat upp med orderbekräftelser på mailen på mellan 4 och 12.000:-
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in