Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-11, 10:24
  #5173
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag skrev ju varför. För jag inte har någon handkontroll.

utan handkontroll? var köpte du den? lr hitta du kanske
Citera
2023-11-11, 12:52
  #5174
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
utan handkontroll? var köpte du den? lr hitta du kanske
Ja utan handkontroll. Köpte ny på Elgiganten för flera år sen. Förstår inte hur något av denna information kan vara intressant för dig eller hur det hjälper mig? Handkontrollen försvann vid en flytt för typ 2år sen och undrar om man kan sälja billigt för typ en tusing utan eller om det ställer till det för mig på nåt sätt?
Citera
2023-11-11, 13:12
  #5175
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja utan handkontroll. Köpte ny på Elgiganten för flera år sen. Förstår inte hur något av denna information kan vara intressant för dig eller hur det hjälper mig? Handkontrollen försvann vid en flytt för typ 2år sen och undrar om man kan sälja billigt för typ en tusing utan eller om det ställer till det för mig på nåt sätt?

Ja det gör det ju. Eftersom just dom här spelkonsolerna är tänkta att användas med en handkontroll. Det är nästan som halva apparaten skulle jag vilja påstå. Så har du aldrig varit i dom tankebanorna att köpa en beg handkontroll innan du säljer din ps4? Det kommer antagligen ge en positiv inverkan på ditt försäljningspris också.
Citera
2023-11-11, 13:21
  #5176
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Ja det gör det ju. Eftersom just dom här spelkonsolerna är tänkta att användas med en handkontroll. Det är nästan som halva apparaten skulle jag vilja påstå. Så har du aldrig varit i dom tankebanorna att köpa en beg handkontroll innan du säljer din ps4? Det kommer antagligen ge en positiv inverkan på ditt försäljningspris också.
Ja det gör vad?

För att fixa detta måste jag köpa ny handkontroll och åka många mil för att hämta konsolen=skulle förlora ekonomiskt på att sälja den. Därför unndrar jag om det går att sälja utan eller om det ställer till problem för mig när spelen ligger där och även nåt gammalt kort (som jag inte ens använder och som är spärrat) ligger inlagt eller om det går att formatera utan handkontroll.
Citera
2023-11-11, 13:26
  #5177
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja det gör vad?

För att fixa detta måste jag köpa ny handkontroll och åka många mil för att hämta konsolen=skulle förlora ekonomiskt på att sälja den. Därför unndrar jag om det går att sälja utan eller om det ställer till problem för mig när spelen ligger där och även nåt gammalt kort (som jag inte ens använder och som är spärrat) ligger inlagt eller om det går att formatera utan handkontroll.

Himla massa problem du verkar ha med din ps4 konsol. Aldrig funderat på att bara skrota den?! Låter som det blir den mest ekonomiska och smärtfria lösningen. Du måste haft stort nöje med den med tanke på att du inte har en kontroll till den.
Citera
2023-11-11, 13:36
  #5178
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja det gör vad?

För att fixa detta måste jag köpa ny handkontroll och åka många mil för att hämta konsolen=skulle förlora ekonomiskt på att sälja den. Därför unndrar jag om det går att sälja utan eller om det ställer till problem för mig när spelen ligger där och även nåt gammalt kort (som jag inte ens använder och som är spärrat) ligger inlagt eller om det går att formatera utan handkontroll.

bättre du skrotar som ovanstående sa.. du kan inte återställa utan kontroll
Citera
2023-11-11, 14:13
  #5179
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Himla massa problem du verkar ha med din ps4 konsol. Aldrig funderat på att bara skrota den?! Låter som det blir den mest ekonomiska och smärtfria lösningen. Du måste haft stort nöje med den med tanke på att du inte har en kontroll till den.
Massa innebär plural. Jag har ett problem och det är att det inte finns en kontroll till den. Ja jag har haft massa nöje med den ja för jag har haft en kontroll tidigare och använt den. Men jag har inte använt den sen jag köpte PS5.

Varför skrota nåt värt över 1000kr minst?
Citera
2023-11-11, 14:18
  #5180
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Massa innebär plural. Jag har ett problem och det är att det inte finns en kontroll till den. Ja jag har haft massa nöje med den ja för jag har haft en kontroll tidigare och använt den. Men jag har inte använt den sen jag köpte PS5.

Varför skrota nåt värt över 1000kr minst?

Det är främst Ali och Abdul som sonderar annonser efter ej kompletta ps4 konsoler. Du kan i bästa fall få en påse kebab och en flaska sås för din ej kompletta konsol.

Fast nu ska jag svara på din fråga. Nej går mig veterligen inte att styra din konsol utan att ha en kontroll eller sony remote. Kan gå att koppla in annat efter du fixat något av det nämnda. Innan du har fixat något av det två är det moment 22 på allt.
__________________
Senast redigerad av paskharen 2023-11-11 kl. 14:21.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback