• 1
  • 2
2013-12-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Har ts en operatörsbrandad s4?

Jag själv avstår för jag vill slippa Knox.

Alltså min GS4 är olåst och jag kör med Comviq för närvarande. Har fortfarande inte fått någon uppdatering och vill inte flasha min mobil då jag kommer bli tvungen att radera allt på mobilen först.
Citera
2013-12-13, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
Och folk gnäller på iPhones....

Man kan inte ens uppdatera android-telefoner. Haha! Sämst!

Airees.

Jodå det kan man visst det. TS inväntar dock en TOUCWIZ-uppdatering. Du har itne tillräckligt kompetens för att uttala dig i ämnet.

Läs på om AOSP, GPE, Nexus samt Touchwiz och andra Androidforks innan du gör dig till mer åtlöje.

TS: Vad har du för programvaruversion just nu? Är du säker på att du verkligen inte fått ner den nya versionen?

Att flasha är inget du ska rädas dock, jag vill snarare uppmana dig. Du har tillgång till Titaniumbackup ifall du har rott.
Citera
2013-12-14, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Jodå det kan man visst det. TS inväntar dock en TOUCWIZ-uppdatering. Du har itne tillräckligt kompetens för att uttala dig i ämnet.

Läs på om AOSP, GPE, Nexus samt Touchwiz och andra Androidforks innan du gör dig till mer åtlöje.

TS: Vad har du för programvaruversion just nu? Är du säker på att du verkligen inte fått ner den nya versionen?

Att flasha är inget du ska rädas dock, jag vill snarare uppmana dig. Du har tillgång till Titaniumbackup ifall du har rott.

Det står att jag har Android 4.2.2 och min mobil är heller inte rootad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in