• 7
  • 8
2024-12-27, 01:34
Medlem
Hej!

Jag är ny i Vape-världen, och började med engångsvapes från Vont främst.
Har letat som fan efter smakerna Stockholm och Göteborg från Vont (Vont Cube), och pratat med folk som säljer e-juice, men ingen har lyckats komma i närheten... bryr mig inte så mycket om nikotininnehåll, utan smaken är viktigast!

Vont cube är så jäkla mycket Smak, Arom, Kyla (som att käka en vicks blue) och känns bara så himla nice. Verkligen min typ av smaker! Har en Vaporesso Luxe Q2 just nu. Finns ju poddar med 0.6 ohm och 1.0 ohm, så det måste finnas juicer med smak som antingen är väldigt lika Stockholm och Göteborg, eller bara bättre (viktigt med de tre punkterna, Smak, Arom och Kyla alltså).

Vet någon här en bra e-juice som kommer i närheten?!

Väldigt tacksam för svar!
Citera
2024-12-27, 04:44
Medlem
Kapuffs avatar
Tycker e-juicerna från Sverige smakar skit äckligt. Jag röker bara shortfills från UK.

IRIE VIBES från SERENDIPITY

Serendipity Irie Vibes combines cream hand-churn rum and raisin ice cream. It’s a treat everyone can enjoy, with the ice cream perfectly chilled to perfection.

WHITE CHOCOLATE MOCHA från BOLT

High quality coffee beans infused with a sprinkle of sweet white chocolate delivers a rich, warm and flavourful experience that will gratify any coffee aficionado.
Senast redigerad av Kapuff 2024-12-27 kl. 04:47.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in