2025-01-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Ex er pee (kiss) kommer krasha s hrt snart alla nya som kpte p sig kommer f en grov baksmlla. Fattar ni inte att det r centraliserade bankers som frsker slja frgiftat smr till er? Helt jvla sinnes. Det hr r lurendrejeri p hg niv. Jag tror det r rippel sjlva som pumpar xrp med xrp dom slt till mindre ovetande personer. Allts pump OCH dump. Dumpen kommer nr pengarna att pumpa r slut.
Gary gensler kommer ocks stta stopp fr scammen, han har jobbat hrt att frska stta dit rippel och den hr fejk-pumpen r sista kniven i kistan innan korthuset faller och scam valutan gr i graven d den blir olaglig.
AKTA ER!

Noll koll, det r vad du har.
Citera
2025-01-17, 00:36
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokad
Noll koll, det r vad du har.

Ass va fan noll koll.... kolla p den hr grabben https://youtu.be/KE1koW8aRGo?t=1187
det r exakt vad det ser ut som - rippels cto r en neandertalare med vildsvins-tendenser som pratar infr en tom arena exakt som XR PISS
Citera
2025-01-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Ass va fan noll koll.... kolla p den hr grabben https://youtu.be/KE1koW8aRGo?t=1187
det r exakt vad det ser ut som - rippels cto r en neandertalare med vildsvins-tendenser som pratar infr en tom arena exakt som XR PISS

Hller fast vid mitt tidigare pstende om att du har noll koll, grabben
Citera
2025-01-28, 07:19
Medlem
kan nn frklara vad pongen med xrp r ? ni pratar om banktransaktioner m m men jag har nyheter om att det r uppneligt snabbt utan xrp. fr mig r den vrdels som krypto. den r inte ens decentraliserad. r ppen fr motbevisning
Citera
2025-01-28, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uno72
kan nn frklara vad pongen med xrp r ? ni pratar om banktransaktioner m m men jag har nyheter om att det r uppneligt snabbt utan xrp. fr mig r den vrdels som krypto. den r inte ens decentraliserad. r ppen fr motbevisning

Var r nyheterna om det?
Citera
2025-01-31, 20:59
Medlem
Jag kommer g hrt in i XRP.
Citera
2025-02-01, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Major.Armstrong
Jag kommer g hrt in i XRP.

Ja. Jag tror att det kan bli riktigt stort.
Citera
2025-02-01, 10:18
Medlem
HazzardAlards avatar
Om man kollar hypen p sociala medier s r det mnen som gller... men det r alltid I MORGON!!

Ngon som vgar sig p en gissning nr det lyfter fr marknaden??

Eller har Trump och grabbarna frstrt bullrun fr alla?
Citera
2025-02-01, 21:15
Medlem
SveaBunkerns avatar
🔓 Finns ingen staking fr XRP 🔒

Undra om det ngonsin kommer bli mjligt i framtiden? 🤔
Citera
2025-02-02, 14:28
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern

Rent tekniskt s gr det inte men du kan fortfarande f rnta genom utlning. Resultatet blir ju detsamma om man bara vill ha lite passiv inkomst.
Citera
2025-02-02, 15:39
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern

Ripple kr inte Proof of Stake, s d gr det inte att stake:a.

XRP kr RPCA som r ngon konsensusmodel dr bara betrodda noder (av Ripple) fr vara med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in