2016-08-10, 06:28
Medlem
Kivikss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Visste redan det, sean r en riktigt ful person, han har sagt att det finns mp i alla intervjuer frutom 1.

Sony kanske hade ngot att gra med det? Menar d att Sean alltid har varit s tyst nr det gller MP. Eftersom frsta patchen var verfrvntan s fr man vl hoppas p att ngon typ av MP kommer senare d.
Citera
2016-08-10, 10:14
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiviks
Sony kanske hade ngot att gra med det? Menar d att Sean alltid har varit s tyst nr det gller MP. Eftersom frsta patchen var verfrvntan s fr man vl hoppas p att ngon typ av MP kommer senare d.

Tror bara sean r en sjuk mnniska, han tweetar som om dom tv som var p samma stlle sg varandra.

Men vore kul om mp kommer senare som sagt.
Citera
2016-08-10, 10:26
Bannlyst
Jag r nog en av dom f som tycker det r rtt sknt att det inte r MP. Trtt p alla spel som invaderas av galna pvp ryssar... Ni fattar vad jag menar.

Tycker spelet har en skn balans atm och kul att man kan dela med sig av sina upptckter till andra.
Citera
2016-08-10, 10:43
Medlem
Kivikss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Tror bara sean r en sjuk mnniska, han tweetar som om dom tv som var p samma stlle sg varandra.

Men vore kul om mp kommer senare som sagt.

Det r vldigt svrt att avgra hurvida att ljuger eller ej, vi fr nog aldrig veta det. Om man ska tolka hans senaste tweets om att det r fr mycket folk p servern kan det ha ngot att gra med att det var drfr dom inte sg varandra.
https://i.redd.it/ewbz3uhy8iex.png
Han har dock inte sagt ja eller nej vilket kunde begrava den frgan p strt. Det tycker jag var dligt gjort fr nu kommer folk forstta att diskutera hur det r.

Ja, ngon typ av MP hade inte skadat. Dock r det inget mste fr min del
Citera
2016-08-10, 10:45
Medlem
Kivikss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av classof82
Jag r nog en av dom f som tycker det r rtt sknt att det inte r MP. Trtt p alla spel som invaderas av galna pvp ryssar... Ni fattar vad jag menar.

Tycker spelet har en skn balans atm och kul att man kan dela med sig av sina upptckter till andra.

Jag frstr vad du menar. Fr min del r inte MP ett mste heller. Mina vnner r inte ens intresserade av detta spel.
Citera
2016-08-10, 12:35
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av classof82

Fattar inte hur basbyggande och liknande inte kan utnyttja mp och hur det kommer fungera om det inte uttnyttjar mp. Om du besker en planet som redan r utforskad och har en bas p sig, kommer du d bara se en tom planet utan bas? Knns som vldigt mycket bortslsad potential, d hade spelet likavl kunna varit full offline.

Knns som det hr att de inte sg varandra skert var en instancing bugg, har lst att spelet delar spelare i 'instancer' dr det r upp till 200 spelare i varje. Om s r fallet har det skert knppat sig och de rkade inte vara i samma fast de var i samma solsystem. ((fr jag antar att de inte har bekrftat det hr n))
Citera
2016-08-10, 12:57
Medlem
S efter att ha sett diverse spelvideos och recensioner verkar spelet motsvara vad jag frvntade mig, det blir kanske ett rabaterat kp om ett par r eller s, 150 kr max, mer r det inte vrt.

Frn Metacritic tar jag denna som stmmer bra verense med mitt intryck av produkten

Citat:
In one word; shallow. Fun for an hour or two, then it's the same tedious mechanics over and over and over again.

I mean sure, exploring at first is great but the procedural generation just grows boring. I get it's meant to be unique but this seems closer to a barebones tech demo than a finished product.
Citera
2016-08-10, 13:06
Medlem
brattalattas avatar
No man's sky r ju sjukt verhypat, ingen tvekan. Men nr det kommer till att spelarna inte kunde se varandra kan ju bero p att de spelade en early access. Jag antar att vi fr vnta och se vad som sker. Br dock ligga i deras intresse att jobba mer p multiplayer d mnga efterfrgar det.
Citera
2016-08-10, 14:44
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brattalatta
No man's sky r ju sjukt verhypat, ingen tvekan. Men nr det kommer till att spelarna inte kunde se varandra kan ju bero p att de spelade en early access. Jag antar att vi fr vnta och se vad som sker. Br dock ligga i deras intresse att jobba mer p multiplayer d mnga efterfrgar det.

Det r inte early access.

Tips, fr ver viktiga saker frn ditt skepp om ni blir attackerade i rymden.
Sedan r metacritic raidad av 4chan trolls.
Samlat p mig 800k units och bara lngtar tills jag har tminstone 1.5 m s man kan kpa feting skepp.
Senast redigerad av pepsi hax 2016-08-10 kl. 14:49.
Citera
2016-08-10, 15:09
Medlem
Kivikss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brattalatta

Hypen r enorm, alldeles fr stor. Folks frvntningar r fr hga fr det lilla teamet att lyckas gra allt de begr p en gng. Jag tror att uppdateringar kommer gra spelet mer och mer innehllesrik. Det hoppas jag iaf!
MP kommer nog jobbas p d den r s efterfrgad av de flesta. Hur pass snart det blir tal om MP fr vi se dock.
Citera
2016-08-10, 16:02
Medlem
Spelat 6-7 timmar (ps4).

Tyckte det var grymt frsta 2-3 timmarna sedan nr man kommit ut i rymden och uppgraderat s man kan warpa blir det oerhrt repetitivt

Visst det r nice att landa p coola planeter, g runt och kolla och utforska men spelet knns jkligt tomt.

Sknt spel att varva ner med ett par timmar men galet verhypat.

Alltid haft svrt fr den dr hipsterkillen som gjort spelet.

Fick frgan av IGN "what do you actually do in the game, people want to know" och de fick givetvis inget svar

Detta r ett indiespel som borde slts p steam fr en hundring, inget mer.

Det r absolut inte dlig, blir vara oerhrt trist fort.
Citera
2016-08-10, 16:05
Medlem
dovAkins avatar
Efter att ha lst diverse trdar hr och dr s verkar spelet allts vara

verdrivet dyrt och vldigt repetivt?

Avstr kp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto