Citat:
Ursprungligen postat av
Lars Vinterdäck
Det frsta jag sg av detta spel. Ser riktigt intressant ut och jag undrar direkt nr release frvntas?
Ngot jag strde mig ngot ofantligt p var frden in till och frn planeterna - det gick ju p 3-4 sekunder? Bortfallet av frden in i atmosfren gr ju att planeterna knns riktigt sm? Hoppas p att de tnker p detta.
Release frvntas ngon gng under 2015. Om du lser reddittrden som jag lnkade eller ser den 30 minuter lnga videon s frklarar han att frn brjan s ville han ha "verkliga" avstnd mellan planeter samt avstnden frn marken till atmosfrerna, men efter ett tag s valde dom att gra solsystemen i mindre proportioner av den enkla anledningen att spelarna helt enkelt inte ska bli uttrkade av hur lng tid det tar att ka mellan planeter. Dock s sger han att det kommer finnas solsystem dr planeterna r vldigt lngt ifrn varandra, men det kommer inte vara lika realistiskt som till exempel avstndet mellan jorden och mars.
Citat:
Ursprungligen postat av
LastCaress
Visst, vrlden r stor. Men vad fan ska man gra i spelet? Vad gr det ut p?
Haha, har sett mnga som stllt den frgan.. Du kan gra vad du vill!! spelet har ingen story, utan du har en hel jvla galax att ka runt i och utforska grottor,hitta nya arter,upptcka "alien tempel",kpa och uppgradera skepp och din armor, s vad mer kan man nska sig ?? Dock s finns det ett "huvudml" med spelet och det r att hitta galaxens mittpunkt. Sen om man vljer att ka raka vgen dit eller att utforska varje planet man stter p r helt upp till spelaren. Han sger i en intervju att det kommer ta minst 40 timmar att n mitten, frutsatt att man bara ker i sitt skepp.