2020-08-25, 10:34
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Suttit och funderat p om man ska kpa detta nu efter alla uppdateringar, men en fundering. Nu nr spelet har funnits spass lnge, r det ingen risk att mer elelr mindre alla planeter har blivit upptckta och bebodda?
Knns som att halva grejen med spelet r att upptcka ny mark, och att tget har gtt i och med att det r ngra r gammalt?
Jag har krt spelet cirka 60 timmar just nu och jag skulle inte rekommendera det. "Wide as an ocean, deep as a puddle" stmmer fortfarande p spelet. Finns mycket att gra men finns absolut inget djup i ngonting. Uppdragen r tjatiga, alla planeter knns likadana, alla djur ser nstan likadana ut, osv. Om du vill kra det kan du ju skaffa Xbox Game Pass Ultimate. Frsta mnaden kostar 10 kr ungefr, sen efter det kan du kpa nycklar till det p eBay om du r sugen p att spela mer.

Det finns 16 kvantiljoner planeter att upptcka. Gissa tre gnger om dessa alla r upptckta eller inte.
Citera
2020-08-25, 10:37
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Jag har krt spelet cirka 60 timmar just nu och jag skulle inte rekommendera det. "Wide as an ocean, deep as a puddle" stmmer fortfarande p spelet. Finns mycket att gra men finns absolut inget djup i ngonting. Uppdragen r tjatiga, alla planeter knns likadana, alla djur ser nstan likadana ut, osv. Om du vill kra det kan du ju skaffa Xbox Game Pass Ultimate. Frsta mnaden kostar 10 kr ungefr, sen efter det kan du kpa nycklar till det p eBay om du r sugen p att spela mer.

Det finns 16 kvantiljoner planeter att upptcka. Gissa tre gnger om dessa alla r upptckta eller inte.
Haha ok, jag frstr. Visste inte att det fanns s ofantligt mnga planeter. Trodde att det kanske fanns ngra tusen p sin hjd.

Ds, d avvaktar man p remastern av Kingdoms of Amalur som kommer nsta vecka, eller nr det nu r, istllet
Citera
2020-09-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Lter i princip exakt hur jag uppfattade spelet nr det lanserades.
Spelade det en hel del och tyckte det var helt OK fr vad det var, fr det var INTE vad som hade hypats.. om det var skaparnas eller vrat fel som publik lter jag vara osagt.

Men vart spelet brjade klmma fr mig var att det fanns pltsligt INGET nytt att gra det var liksom enbart grind. Kanske r det ordnat nu med mera uppdrag eller dylilkt.

Med tanke p att skaparna sa att saker fanns i spelet som sedan inte fanns sar r svaret p frgan vems fel det var rtt sjlvklar.
Citera
2020-10-18, 15:06
Medlem
Tnkte utforska fler planeter samt frska ta mig till rymdens mitt d jag verkar vara hyfsat nra, men varje gng jag lmnar planeten och drar ivg med full gas bort frn planeten ker runt 10-15 minuter s tycks jag nd komma tillbaka till samma planet (har dpt denna).

Mste man slutfra uppdragen innan man kan utforska rymden?
Citera
2020-10-26, 23:29
Medlem
expanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Tnkte utforska fler planeter samt frska ta mig till rymdens mitt d jag verkar vara hyfsat nra, men varje gng jag lmnar planeten och drar ivg med full gas bort frn planeten ker runt 10-15 minuter s tycks jag nd komma tillbaka till samma planet (har dpt denna).

Mste man slutfra uppdragen innan man kan utforska rymden?

r du kvar p planeten du vaknade upp p? Isfall har jag fr mig du mste laga och tanka pulsedrivemotorn om du ska kunna komma till en annan planet i solsystemet inom rimlig tid. Sedan behver du fixa warpmotorn fr att kunna ftl:a till andra solsystem och upptcka nya planeter dr.
Citera
2022-03-14, 07:11
Medlem
Skaffade precis detta spelet genom game pass till PC. Min kompis kpte det nr det kom ut till PS4 men har fortfarande inte spelat det.

r det cross-play p s stt att vi kan spela ihop?
Citera
2023-08-24, 17:11
Medlem
diseuses avatar
Trailer fr den senaste uppdateringen, Echoes:

https://youtu.be/8g2YqU-_GtA
Citera
2024-09-04, 16:11
Medlem
diseuses avatar
No Man's Sky Aquarius Update Trailer:

https://youtu.be/zu-OxnMETY0
Citera
2024-09-22, 17:03
Medlem
Upptckte detta spel sent, fr typ en mnad sen. Har under denna mnad spelat snart 100h. Frsta jag gr efter jobbet och en hel del under helgerna. Tycker det r riktigt riktigt bra. Men antar att det r ett snt spel som man antingen inte gillar alls eller lskar.

Jag nskar att jag hade upptckt spelet tidigare. Men kanske r det nu som det r som bst med alla updates som varit genom ren.

Krde expedition 15 och fick massa units och nanites efter jag klarat den. Nn random snubbe gav mig ocks saker fr 300 miljoner nr jag var och kollade efter uppdrag vid nexus. Tydligen s r det en grej att man ger varandra saker dr.

Har egentligen massa som jag mste gra denna sndagskvll, men kommer nog spela istllet

Fyfan vad jag gillar detta spel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in