2014-02-19, 20:13
Medlem
Bilden som man får av SMR är förvånande. Man skickar ut info på sms till bland andra en femtonåring som man träffat EN gång och som aldrig varit med på aktiviteter, där man uppmanar alla att få med sig en person till! Här trodde jag att ni var en seriös och sluten kampgrupp med strikt koll på vilka som deltog i konfrontationerna.

Nu sitter ni där med ett 20-tal aktivister för brott varav iaf Hagberg och de andra höga hönsen riskerar fängelsestraff, efter en fight där ni tvingades retirera och drog på er fler skador än vänstern. Dessutom lyckades ni skapa den största antifascistiska mobiliseringen i Sverige NÅGONSIN!

Av de tonåringar ni lyckats skrapa ihop som skulle kunna bli er nästa generation golade tre och vill långt, långt, bort från organisationen.

Hell seger!

Till er som säger att SMR kom dit för en fredlig manifestation har jag några frågor:

1) Var det från vänstern de första föremålen kastades?
2) Var det vänstern som först gick in i närfight?
3) Hur hade SMR agerat om 30 vänsteraktivister dök upp med bengaler, sköldar och glasflaskor vid ett offentligt evenemang utan ordentligt polisbeskydd?
4) Om vänstern inte gått till angrepp, hade ni helt enkelt haft er manifestation vid sidan av och hållit det fredligt?

Dagens roligaste hyckleri.
Citera
2014-02-19, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basura
Bilden som man får av SMR är förvånande.

Håller med. Trodde inte att SMR bestod av speciellt smarta individer, men att nivån var så pass låg på organisationen och dess medlemmar som framgår i FUP:et trodde jag inte. Alltså, jag trodde nivån låg åtminstone på samma som genomsnittlig medborgare i myndig ålder. Ganska naivt tänkt av mig, men ändå? Fan, det är ju uppenbarligen barn det handlar om!

Gillar verkligen Robin Billings brev till Joakim som återfinns på sidan 421 i FUP:et. Var tvungen att plocka fram skämskudden. Brevet var lite väl gulligt och tussinussigt.
Citera
2014-02-19, 23:37
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Varsågod, det är förklaringen till AMA-systemet.

Du fick svaret i en annan tråd där din idioti belystes. Då jag såg att länken angående AMA-systemet inte har kommit upp här än så lägger jag till det; https://www.nordfront.se/motstandsrorelsen-2010.smr

Personligen anser jag det vara ganska smart från ett systemperspektiv. Självklart så ska man ha information och analyser om alla aktiviteter, både för organisationen och enskilde, för att kunna få en överblick och ordentlig information till framtida planering.
Citera
2014-02-19, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Du fick svaret i en annan tråd där din idioti belystes. Då jag såg att länken angående AMA-systemet inte har kommit upp här än så lägger jag till det; https://www.nordfront.se/motstandsrorelsen-2010.smr

Personligen anser jag det vara ganska smart från ett systemperspektiv. Självklart så ska man ha information och analyser om alla aktiviteter, både för organisationen och enskilde, för att kunna få en överblick och ordentlig information till framtida planering.

Även om det är så att man i sin kärlek för korporativism och dagens liberala samhälle vill sträva efter att "Motståndsrörelsen ska drivas som ett företag" och därför infört ett sånt här system där de "duktiga kämparna" hyllas och de "dåliga kämparna" skuldbeläggs för att man tror att det ökar "företagets" produktivitet så är ju SMR en sekt där "fader" Lund lever på sektmedlemmarnas pengar och ses som allas gemensamma pappa.
Citera
2014-02-20, 00:07
Medlem
Citat:
Även om det är så att man i sin kärlek för korporativism och dagens liberala samhälle vill sträva efter att "Motståndsrörelsen ska drivas som ett företag" och därför infört ett sånt här system där de "duktiga kämparna" hyllas och de "dåliga kämparna" skuldbeläggs för att man tror att det ökar "företagets" produktivitet så är ju SMR en sekt där "fader" Lund lever på sektmedlemmarnas pengar och ses som allas gemensamma pappa.
Usch vad pinsamt och tröttsamt det är med idioter som tror på sina egna lögner. Det är ingen i organisationen som kallar Klas Lund för "fader" eller "pappa"
Citera
2014-02-20, 00:10
Medlem
Lelianas avatar
Citat:

Lögn, hävdande, gissningar, personliga åsikter, samma gamla tuggade argument - du är en till får som skriker bää när du ser en varg, och skriker samma ton av bää som fåret bredvid för att det låter så bra.

Tills du själv har någon bevis att visa upp eller har någon egen erfarenhet, så kanske, bara kanske så har du någonting vettigt att skriva som inte slösar alla människors tid.
Citera
2014-02-20, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Usch vad pinsamt och tröttsamt det är med idioter som tror på sina egna lögner. Det är ingen i organisationen som kallar Klas Lund för "fader" eller "pappa"

Fine, om det är din story och du håller dig till det så. Har inga skriftliga bevis på pappa Lunds smeknamn inom sekten, det är ju bara en allmänt känd grej.

Det är ju roligt hur ni inte ens försöker bemöta någonting annat än just den biten också. Har ni till och med gett upp med att försöka förneka att er sektledare lever på era pengar? Jag förstår iofs att det blir svårare och svårare att ge en bra bild av sekten ju mer insyn utomstående får.
Citera
2014-02-20, 00:27
Medlem
Citat:
Fine, om det är din story och du håller dig till det så. Har inga skriftliga bevis på pappa Lunds smeknamn inom sekten, det är ju bara en allmänt känd grej.
Med andra ord: Du ljög, du är en lögnare.
Citat:
Det är ju roligt hur ni inte ens försöker bemöta någonting annat än just den biten också. Har ni till och med gett upp med att försöka förneka att er sektledare lever på era pengar? Jag förstår iofs att det blir svårare och svårare att ge en bra bild av sekten ju mer insyn utomstående får.
Det är ju de nya lögnerna som är viktigast att bemöta.

När man i detalj studerar grejerna vänstern hakat upp sig på och lyft fram är det ju också absurda grejer som ni övertolkat. Ni påstod att underordnade måste tilltala överordnade med titel/grad osv, vilket inte är sant utan en helt absurd tanke. Det fakta ni bygger det hela på är att det står i något sorts mötesprotokoll, problemet är bara att det där var något specialmöte inför någon specialövning men ni vill få det att framstå som att det som listades var standardförfarande.

Ni borde sluta ljuga och överdriva om ni vill ha minsta lilla trovärdighet kvar.
Citera
2014-02-20, 00:35
Medlem
Citat:
Med andra ord: Du ljög, du är en lögnare.

Det är ju de nya lögnerna som är viktigast att bemöta.

När man i detalj studerar grejerna vänstern hakat upp sig på och lyft fram är det ju också absurda grejer som ni övertolkat. Ni påstod att underordnade måste tilltala överordnade med titel/grad osv, vilket inte är sant utan en helt absurd tanke. Det fakta ni bygger det hela på är att det står i något sorts mötesprotokoll, problemet är bara att det där var något specialmöte inför någon specialövning men ni vill få det att framstå som att det som listades var standardförfarande.

Ni borde sluta ljuga och överdriva om ni vill ha minsta lilla trovärdighet kvar.

Ja du har helt rätt, allting som sägs om SMR som inte kommer från sektmedlemmar är lögner. Detta på grund av att judarna kontrollerar världen och att alla som inte är sektmedlemmar antingen är judar eller judeälskare. Till och med sånt som baseras på era egna läckta dokument är bara förfalskningar och påhitt från jude-eliten.

Svara på nån annan "lögn" då, lever Klas Lund på sektmedlemmarnas pengar? Eller har han 0kr i taxerad inkomst av en annan anledning?
Citera
2014-02-20, 00:53
Medlem
Citat:
Ja du har helt rätt, allting som sägs om SMR som inte kommer från sektmedlemmar är lögner. Detta på grund av att judarna kontrollerar världen och att alla som inte är sektmedlemmar antingen är judar eller judeälskare. Till och med sånt som baseras på era egna läckta dokument är bara förfalskningar och påhitt från jude-eliten.

Svara på nån annan "lögn" då, lever Klas Lund på sektmedlemmarnas pengar? Eller har han 0kr i taxerad inkomst av en annan anledning?
Jag behöver inte svara på frågor från fräcka lögnare som bara tramsar.
Citera
2014-02-20, 01:09
Medlem
Citat:

Klart du inte behöver, det är ingen som förväntar sig att en nazist ska kunna tänka eller diskutera. Så du kan vara tyst så att om det kommer någon med högre IQ än den gemene nazisten med egen erfarenhet av sekten kan den personen svara på alla frågor som dykt upp.
Citera
2014-02-20, 01:12
Medlem
anna_83s avatar
Citat:

Är det hela medlemsregistret som framkommer i FUPen?

För övrigt tycker jag synd om han Jarvis. Uppenbarligen har han ingen aning om att det han berättar i förhören blir offentliga handlingar. Han känns lurad. Får man ens banda förhör med omyndiga personer utan en försvarare närvarande? Tänker på hans första. Känns mycket oetiskt.

Edit. Varför gjorde du inte anspråk på ögonlappen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in