Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-20, 13:17
Medlem
DenSomSokers avatar
Hade förväntat mig så jävla mycket mer på deras 10års jubileum!. Men jävlar vad besviken jag blev på hela upplägget. Ända som var roligt var väl Filips föräldrar som fick prata lite, hade gett programmet en 4a om dom fått prata i 20min. Betyg i helhet 2 av 10.
Citera
2013-12-21, 01:38
Medlem
Jävligt tunt program, bestod mest utav en massa spring hit och dit. Blev väldigt besviken faktiskt... En massa B... Nej, C-kändisar som utfyllnad. Filip och Fredrik är ju trots allt väldigt allmänbildade när det kommer till nöjeslivet, dessutom så kommer de oftast med en massa rappa kommentarer hit och dit. Lite nonchalanta kanske, allt flyter på för snabbt och ytligt men jag gillar dom som fan ibland när de lägger manken till och strukturerar upp saker. Det bästa resultaten får de ju när de sätter några milstolpar under ett program som de använder som riktlinjer för att fylla ut resten med det som de är bra på, just på att improvisera. Som Boston tea party, det gillar jag. Nu för tiden så verkar de ha blivit bipolära och startar ständigt upp en massa projekt hela tiden som de inte avslutar riktigt. Förnedringstv kan jag hålla med om att det blir ibland, men folket som är med vet nog vad de ger sig in på. Det skulle dock uppskattas mer från min sida om de hade mer medkänsla för människorna de träffar på. Mer struktur tack!
Citera
2013-12-30, 16:39
Medlem
Boomshiggabangs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=_9ysaAIjKvw

Jag vet inte från vilket program detta är, men stor humor att F&F är så brutalt bittra över de två norrmännen som gjorde "The fox"
Citera
2013-12-30, 17:04
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
http://www.youtube.com/watch?v=_9ysaAIjKvw

Jag vet inte från vilket program detta är, men stor humor att F&F är så brutalt bittra över de två norrmännen som gjorde "The fox"

Det är från den kommande Nyårsgalan. Härligt att se Filips bitterhet över att dom yngre Ylvis-bröderna omfamnats av Amerikansk media. Återstår att se om bröderna kan förvalta det här, gick inte så bra för Psys uppföljare. F&F är musikaliska och kreativa, men krävs mer än sladdriga produktioner alá 10årsgalan för att slå i USA. Säga vad man vill om Ylvis och Psys videor, de är välproducerade och sparar inte på krutet. Har de alltmer trötta F&F idag det som krävs för att göra en sådan video?!
Citera
2014-01-04, 15:50
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hälften var ju döda, obehagligt montage, ta bort
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-01-04 kl. 16:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in