Jävligt tunt program, bestod mest utav en massa spring hit och dit. Blev väldigt besviken faktiskt... En massa B... Nej, C-kändisar som utfyllnad. Filip och Fredrik är ju trots allt väldigt allmänbildade när det kommer till nöjeslivet, dessutom så kommer de oftast med en massa rappa kommentarer hit och dit. Lite nonchalanta kanske, allt flyter på för snabbt och ytligt men jag gillar dom som fan ibland när de lägger manken till och strukturerar upp saker. Det bästa resultaten får de ju när de sätter några milstolpar under ett program som de använder som riktlinjer för att fylla ut resten med det som de är bra på, just på att improvisera. Som Boston tea party, det gillar jag. Nu för tiden så verkar de ha blivit bipolära och startar ständigt upp en massa projekt hela tiden som de inte avslutar riktigt. Förnedringstv kan jag hålla med om att det blir ibland, men folket som är med vet nog vad de ger sig in på. Det skulle dock uppskattas mer från min sida om de hade mer medkänsla för människorna de träffar på. Mer struktur tack!