Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-24, 04:25
Medlem
roggeees avatar
Tycker det r lite vl extremt att hlla sig ett r. Det kanske kan vara sunt att frska hlla sig ett par mnader bara fr att se om man kan, men annars handlar det nog mer om att endast onanera nr man faktiskt r kt och inte onanera till ngot konstigt eller gra ngot desperat. Fr mig brjar vl problemen med tristess, det blir att man tnker "Nu har jag inget att gra, s nu kan jag runka".
Kommer personligen sikta p absolut max 3 ggr/veckan oavsett ledighet/schema/situation. Har visserligen hllit det under vissa perioder 2013 men det har varit vldigt ojmnt.
Nja, GLHF!
2013-12-24, 04:40
Medlem
Sefios avatar
En av flashbacks trdar var ju 2013 trden om samma mne, dock var jag fr sen fr att hoppa in men krde mitt eget race. Klarade mig 30 dagar

Jag joinar denna gng och r med frn brjan, d blir man nog nnu mer taggad att lyckas!

r kind of en ny person sen jag brjade med detta. Det r oerhrt befriande att lyckas ta sig ur gamla banor och f disciplin.

r singel sen ett r tillbaka och ser 2014 som den stora mjligheten att hitta krleken igen, och ngra KK's sklart
2013-12-24, 04:46
Medlem
kewkakewlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EMU
Fast d fuskar du ju...

En bttring jmfrt med hur det gick till under 2013 iallfall
2013-12-24, 04:53
Medlem
Messijahs avatar
Jag joinar grna! Hller precis p att dejta en brud serist nu, s det dr med inget sex som extra regel blir det inget snack om. D blir det nog adj innan det ens hunnit brja med henne :P
2013-12-24, 04:55
Medlem
Kashis avatar
Jag r p, skulle vara bra med ett lngt uppehll, fast hm..
Det enda problemet r vl att eventuella blue-balls och dylika freteelser helst inte br frbli orunkade p.g.a att jag r mn om spermacirkulationen.

Kr lugnt men brjar det knnas skumt p nt... fel vis s tar vi det d.
2013-12-24, 05:12
Medlem
joeljoeljoel1s avatar
Vrt ett frsk iallfall
2013-12-24, 05:23
Medlem
Krasigts avatar
Fuck it. #nofap14
2013-12-24, 05:47
Medlem
BootyBoys avatar
jag e p,
har dock en vldigt fin och villig flickvn.
s det ska vl funka
2013-12-24, 06:56
Medlem
grondans avatar
De som r med i tvlingen hittills r:

TheGamer
EMU
C-3PO
UpMagiC
30cmfbslane ?
roggeee ?
Sefio
Messijah
Kashi
joeljoeljoel1
Krasigt
BootyBoy

Om jag har missat ngon eller om ngon inte vill vara med r med s sg till s redigerar jag.
God Jul glm inte att tvlingen brjar den 1 Jannuari, s runka p om ni vill tills dess
men tror det r mer smart att "vrma upp" lite i frvg
2013-12-24, 07:18
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Jag r p! Nu jvlar blir det att satsa p att skaffa sig en 2-3 KK snabbt som in i helvete...
2013-12-24, 07:22
Medlem
Lunaticxs avatar
haha ni vet inte ens vad r det ni ger er p. Klarade mig endast 12 dagar utan att runka fr flera r sedan- dom sista dagarna gjorde det sjukt ont i pungen och strax under navel dr sdesblsa ligger. Fick ocks ngon sorts abstinens s det enda jag kunde tnka p var japanska tjejer tckta i sperma...
2013-12-24, 07:36
Bannlyst
Vi fr vl se vad slutsatsen av dessa lften blir

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in