Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-17, 21:36
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinKilleHarTjej
Väldigt utför? Folk är inte riktigt kloka

En galning på nätet representerar inte "folk"
Citera
2024-04-18, 02:34
  #242
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Stalkers? Ställer mig tvivlande. Hon har ett alldagligt och anonymt utseende, hon är ingen superkändis.
En svensk Meghan Markle?

Håller med dig.
Känns som hon har sned verklighetsuppfattning om sig själv och lider nog av psykiskohälsa tyvärr
Citera
2024-04-24, 17:44
  #243
Medlem
truly.adolphines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Stalkers? Ställer mig tvivlande. Hon har ett alldagligt och anonymt utseende, hon är ingen superkändis.

Hon var ett tag tillsammans med Jonas Inde, som sedermera blev bindgalen och stalkade henne ett bra tag.
Citera
2024-04-25, 09:23
  #244
Medlem
Söt är hon iaf....

https://www.wikifeet.com/Tuva_Novotny#&gid=1&pid=60124
Citera
2024-04-25, 16:32
  #245
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truly.adolphine
Hon var ett tag tillsammans med Jonas Inde, som sedermera blev bindgalen och stalkade henne ett bra tag.
Hon har även dejta Ola Rapace en gång i tiden.
Citera
2024-05-04, 07:22
  #246
Medlem
Jag blev lite överraskad när jag började titta på den nya serien Allt och Eva, och hur dåligt hon skådespelar. Nu är serien väldigt dålig men Tuva spelar stelt och osäkert, det ska var en komedi men skådespelerit är typ samma som i en skolpjäs. Om man jämför den danska killen som spelar lugnt charmigt och avslappnat. Kunde inte se klart den pga det.
Citera
Igår, 20:27
  #247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goootfrid
Jag blev lite överraskad när jag började titta på den nya serien Allt och Eva, och hur dåligt hon skådespelar. Nu är serien väldigt dålig men Tuva spelar stelt och osäkert, det ska var en komedi men skådespelerit är typ samma som i en skolpjäs. Om man jämför den danska killen som spelar lugnt charmigt och avslappnat. Kunde inte se klart den pga det.


Håller helt med! Så förvånad över de bra recensionerna. Plågsamt att titta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback