Hur fr jag henne(och liknande) att sluta skriva till mig? Vill inte verka otrevlig, fr jag r inte den typen i vanliga fall, utan vill p ett snllt stt f dom att sluta skriva till mig.
Nr jag var yngre s fick jag ocks sna dr meddelanden. De som skriver hr i trden om att dom vill ha kuk vet inte vad dom snackar om. Tjejerna r bara uttrkade och du r (tyvrr) deras offer. Och pga att du r snll och svarar s kar risken att de skriver till dig ven en femte, sjtte och sjunde gng i framtiden.
Det jag gjorde fr att bli av med dem var att gra/skriva ngot minst lika irriterande tillbaka, eller bara skriva nnting vldigt udda som gjorde att de tnkte en extra gng innan de skickade ivg det dr 'hej'. Att vara snll och skriva tillbaka funkar tyvrr inte i lngden. Jag gjorde ett tappert frsk i brjan, men efter meddelande nr 20 s fr man tillslut nog.
Men misstrsta inte, om 3 r har dessa flickor mognat, de kommer skmmas, och du kommer ha en utmrkt chans att ragga upp dom. Happy days!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!