Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-31, 11:54
Medlem
brandvarnares avatar
Expressen mste ju inte syfta p tidningen, kan lika grna vara ngot snabbt.. typ skitexpressen!

Men hoppas att killen fr bra betalt om han vljer att slja
Citera
2013-12-31, 11:58
Medlem
Rallebois avatar
Tidnings-expressen kanske kan anstlla pojken, han gr ett grymt modelljobb
Citera
2013-12-31, 12:15
Medlem
Tror inte att garen av expressenkontot gjort ngot olagligt, str vl inte TM vid p Expressens papperstidningar? Allts kan vem som helst hvda sig skriva fr expressen (sin egna tidning d)?
Citera
2013-12-31, 12:28
Medlem
De kommer att ta kontakt med instagram
Eftersom expressen-killen inte verkar anvnda sitt konto,kommer det skert att tas bort. bara vnta se.
Citera
2013-12-31, 12:31
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamin2
killen gr intrng p namnet expressen . har ja ginte fel fr mig fr man inte anvnda andras domn namn. Bara fr sexpressen o anmla han

S du pstr allts att tidningen expressen ger hela ordet? Man fr allts inte gra ngonting runtom i vrlden med namnet Expressen i?
Citera
2013-12-31, 12:42
Medlem
Hahahahah

Han borde trolla med dom!

"Sluta skriva p min bild, jag knner inte dig"
Citera
2013-12-31, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
S du pstr allts att tidningen expressen ger hela ordet? Man fr allts inte gra ngonting runtom i vrlden med namnet Expressen i?

Han har fel, man kan inte ta patent p ett etablerat ord.
Citera
2013-12-31, 12:44
Medlem
Hade han utgett sig fr att vara Expressen p Instagram hade han haft strre bekymmer men nu r det ju s att han bara har tagit namnet fr att posta privata bilder, det kanske r hans smeknamn eller liknande. Antagligen har Instagram ngot om anvndarnamn i sina Terms of Use som ger de mjligheten att bestmma ver anvndarnamn, frgan r om de anvnder det eller ens bryr sig.
Citera
2013-12-31, 12:46
Medlem
hetzzs avatar
Ngon med lite instagramskillz borde f tag p Mr. Expressen och uppmana honom att generera lite aktivitet. Vi skulle ju inte vilja att hans konto tas bort och namnet ges ver till Expressen AB p grund av inaktivitet.
Citera
2013-12-31, 12:48
Medlem
AIKDaniels avatar
Hade ALDRIG gett bort mitt konto ifall jag hade det, 10 000kr r inte ens i nrheten av s mycket jag skulle krva, man skulle kunna ha hur roligt som helst nu nr de har uppmrksammat det.

Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Han har fel, man kan inte ta patent p ett etablerat ord.

Exakt, det jag menade och det dr var extremt jvla dumt, ville bara f fram ifall h*n var seris eller inte.
Citera
2013-12-31, 12:54
Medlem
Mste bli en djvla uppoffring fr snubben att ge upp namnet p kontot med tanke p att han bara lagt upp bilder under 2011.
Citera
2013-12-31, 12:55
exet.nu hette ju tidigare expressen.nu, o dr frlorade garen till nuvarande exet.nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in