Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2014-02-08, 04:01
Medlem
kewkakewlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braxisstarman
S hur ska man gra?

Ska de ta en liten dos varje gng tills de byggt upp lite immunitet?
Jag r inte sarkastisk utan undrar serist.

Ja det jag menade i min post var att det r ett klassiskt noobmisstag att ta en fr stor dos efter att man inte knt ngot. I brjan r det lite som svart eller vitt, antingen blir du riksbng eller s sitter du dr helt spiknykter. Drfr r det bttre att systematiskt trappa upp dosen s att du kan f en lagom bnga, istllet fr att tippa ver kanten och bli bng utav bara helvete och skeva ur.

TL;DR: trappa upp lngsamt tills du blir lagom bng
Citera
2014-02-08, 04:03
Medlem
Citat:
Lter helt underbart, och du verkar vara en charmig liten filur. Gillar hur du skrev euforia, frmodligen tnkande p lten euphoria, ist fr eufori

Fr din egen skull, s ta och hll cb-rkandet p en lugn niv. Fr gr du som s mnga andra, och brjar rka ofta efter du upplevt hur nice det r, s kommer det inte ta lng tid innan du glmt bort allt det underbara med drogen, och allt kommer bara knns "vanligt och normalt".

S r det fr mig och de flesta av mina vnner. Iofs s r de flesta fall kombinerat med arbetslshet och alldeles fr lite att gra. Vilket d ltt leder till att man testar "tyngre" saker, och eftersom man som sagt har fr mycket dtid s fastnar man ltt.

Nu har jag varit nog mammig fr dagen. Peace out

Denna typ av varningar r alltid p sin plats i alla sammanhang.. Man kan unna sig saker som socker fett sprit droger MEN sker det inte med mtta frsmras livsstandarden snabbt. anvnd hjrnan anvnd dessa ting med mtta och fr dess positiva egenskaper i lagom dos. Storkonsumenter av cannabis kommer uppleva negativ pverkan p tillvaron p lng sikt medan ansvarsfulla ddsknarkarnazister kommer ha bra erfarenheter som utvecklar deras kulturella sidor och frmjar empatin.
Citera
2014-02-08, 06:16
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kewkakewla
Har ven jag polare som upplevt samma. Shr gr det till fr dom flesta nr jag introducerar dom fr cb:

1. Rker
2. Knner inget
3. Gr ngra veckor
4. Vill prova igen
5. Antar sig ha ngon slags naturlig immunitet mot cannabis
6. Dom vill drfr ha en fetare dos
7. Jag mekar en gs lika fet som dom jag rker
8. Dom snear och vill aldrig mer rka

HAHAHA knner igen mig i det dr p alla frskingar jag bjudit. Rker knappt med ngra brudar d ingen jag knner delar det intresset, har bjudit 2 stycken tjejer jag knner, bgge snea ur totalt. Bda klagade p att dom inte ftt ngon effekt nr dom rkt tidigare, s ena bruden som var cirka 18 meckade jag en jolle med 0.6g weed/0.3G bra brunt. Hon fucka ur totalt. En annan nra tjej polare som jag knt i 7-8r sneade ur totalt p en annan jolle jag bara hade 0.5 B i, ingen av dom har velat rka igen sen dess.
Citera
2014-02-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kewkakewla
Ja det jag menade i min post var att det r ett klassiskt noobmisstag att ta en fr stor dos efter att man inte knt ngot. I brjan r det lite som svart eller vitt, antingen blir du riksbng eller s sitter du dr helt spiknykter. Drfr r det bttre att systematiskt trappa upp dosen s att du kan f en lagom bnga, istllet fr att tippa ver kanten och bli bng utav bara helvete och skeva ur.

TL;DR: trappa upp lngsamt tills du blir lagom bng

Tackar. Ska gra som du sger.
Lste lite p http://www.medicalmarijuanastrains.c...e+haze&x=0&y=0
om det som jag kpt och det r frmodligen inget bra fr noobs.
"Potency: Very potent:2-3 hour high off a few hits."
Behver f tag i ngot mer Indica dominant s jag blir lugnare.
Stmningen r ju viktig med. Fr ta och rka p med lite polare nsta gng.
Ska till Bologna i Italien med jobb om ngra veckor och tnkte rka p lite dr eftersom mina kollegor har pratat om hur schysst det r att rka i Italien och hur polisen inte bryr sig. Mina kollegor r vana rkare s det kanske r ett bra tillflle att f min hjrna till att sluta nooba sig
Citera
2014-02-17, 02:02
Medlem
ickzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clogg
Denna typ av varningar r alltid p sin plats i alla sammanhang.. Man kan unna sig saker som socker fett sprit droger MEN sker det inte med mtta frsmras livsstandarden snabbt. anvnd hjrnan anvnd dessa ting med mtta och fr dess positiva egenskaper i lagom dos. Storkonsumenter av cannabis kommer uppleva negativ pverkan p tillvaron p lng sikt medan ansvarsfulla ddsknarkarnazister kommer ha bra erfarenheter som utvecklar deras kulturella sidor och frmjar empatin.

Kan inte hlla med mer!
Citera
2014-02-17, 13:12
Medlem
Hej jag undrar hur man skriver in ett nytt mne p Flashback s folk kan svara ?!
Citera
2014-02-17, 13:12
Medlem
Hittar inte knappen p min skrm ?! Jttekonstigt
Citera
2014-03-10, 03:14
Medlem
kewkakewlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dental89a
Hittar inte knappen p min skrm ?! Jttekonstigt

prova att rycka ut ditt huvud ur arslet s kanske du hittar den