Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-05, 21:03
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jo, jag har frågat och jag var välkommen, men givetvis är hon medveten om att ingen normal person kan åka till Ghana från Sverige med så kort varsel.
Klart du ska ner till Ghana, sålänge du kan bo hos våran lilla scammare .
Citera
2014-01-05, 21:03
Medlem
Må tillägga att dom jobbar för 10 usd i timmen, men dom är ju så lata och ingen vill jobba så dom kommer ju i typ 10 st för det minsta lilla jobb. O då kan det dra i väg med betalningen
Citera
2014-01-05, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satgubbe
Må tillägga att dom jobbar för 10 usd i timmen, men dom är ju så lata och ingen vill jobba så dom kommer ju i typ 10 st för det minsta lilla jobb. O då kan det dra i väg med betalningen
Kola inlägg12
Citera
2014-01-05, 22:12
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Klart du ska ner till Ghana, sålänge du kan bo hos våran lilla scammare .
Hon bor sannolikt inte ens i Ghana. Skulle kunna tänka mig scammandets Mecka, Nigeria. Men då kan man ju alltid stressa henne med lite frågor kring Accra mm. Jag har nämligen varit i Ghana. Och jag tänker då fan inte åka igen! Ha!

Och nej, det är inte så jävla billigt som någon skrev. Bra hotell är faktiskt minst lika dyrt som i Sverige. Och en öl i hotellbaren kan gå på motsvarande 40 SEK.

Vissa saker är billigt om man vet var man ska gå.
Citera
2014-01-05, 22:13
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satgubbe
Negrer? Lata?
Citera
2014-01-05, 22:44
Medlem
Fettsugnings avatar
Kände att jag ville skicka ett svar för att hålla henne varm och visa hur intresserad jag är så det blev ett hastigt ihoprafsat svar efter det tunga nederlaget mot grannlandet i öst.

Citera
2014-01-07, 20:05
Medlem
Fettsugnings avatar
Svar från min fästmö. Återigen är givetvis pengarna omnämnda, men nu önskas det 650 USD helt plötsligt. Och här är man givmild och villig att skänka 500 USD. Girigheten känner inga gränser

Även ett par tuttbilder är bifogade.

Jag ska hålla henne på halster lite angående pengarna sen får jag troligen gå över på att ursäkta mig med att WU i Sverige kräver kopia på pass. Jag vill gärna be henne ta lite bilder från den stora födelsedagsfesten och skicka till mig, givetvis bilder som hon är med på med sin familj och vänner.

Nåja.

Citera
2014-01-07, 22:23
Medlem
TheBouncers avatar
Citat:
Svar från min fästmö. Återigen är givetvis pengarna omnämnda, men nu önskas det 650 USD helt plötsligt. Och här är man givmild och villig att skänka 500 USD. Girigheten känner inga gränser

Jag ska hålla henne på halster lite angående pengarna sen får jag troligen gå över på att ursäkta mig med att WU i Sverige kräver kopia på pass. Jag vill gärna be henne ta lite bilder från den stora födelsedagsfesten och skicka till mig, givetvis bilder som hon är med på med sin familj och vänner.

Nåja.

Nu börjar det ju likna någe… Försök få henne att visa mer hud
Citera
2014-01-07, 23:23
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Citat:

Nåja.

Eftersom hon vill ha mer pengar av dig så kanske du kan ställa lite högre krav på henne för att ge henne så mycket. Förslagsvis kan du be henne ta ett foto på sig själv där hon håller ett papper med ditt namn eller någon annan text. Om du skickat ett foto kan hon få skriva ut det och hålla det framför sig.

Typ såhär: http://i.imgur.com/XO0EXOW.jpg
Citera
2014-01-08, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KryssEttaLucka
Eftersom hon vill ha mer pengar av dig så kanske du kan ställa lite högre krav på henne för att ge henne så mycket. Förslagsvis kan du be henne ta ett foto på sig själv där hon håller ett papper med ditt namn eller någon annan text. Om du skickat ett foto kan hon få skriva ut det och hålla det framför sig.

Typ såhär: http://i.imgur.com/XO0EXOW.jpg

Lol, fast du får nog be henne fejka bilden lite bättre än i exemplet ovan. huvudet har ju helt fel proportioner i förhållande till kroppen på den bilden ju. Någon glömde visst skala om innan de klistrade in.
Citera
2014-01-08, 12:41
Medlem
Fettsugnings avatar
Jag har nu svarat min älskade enligt följande:

Citera
2014-01-08, 13:14
Medlem
Fettsugnings avatar
Hon mailade visst i mellantiden mellan det att jag kopierade mitt mail och klistrade in det i tråden. Så vid det första mailet har hon inte fått mitt mail enligt ovan.

mail 1.

mail 2

Vet inte hur man ska tolka det riktigt, men förhoppningsvis har jag möjlighet att "camma" med henne på fredag eller lördag, vet inte riktigt, men ska försöka.

I vart fall fick hon nu överge sin önskan om pengar eftersom hennes födelsedag kommer hinna passera innan hon får dem. Kan det vara så att hon inte vill skicka kopia på pass/ID?

Nu återstår att se hur hon ska få till det med nästa pengabegäran nu när födelsedagsfesten föll bort.

Jag kan för övrigt säga att jag är relativt säker på att jag har hittat henne som en annan profil på sajten med andra bilder.
Senast redigerad av Fettsugning 2014-01-08 kl. 13:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in