Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Jag kan tyvärr inte se i vilket forum han startat tråden i från början, men det är klart att du tycker att alla hans trådar skulle ha startats i loungen eftersom du tycker att det är trams. Jag håller inte med om det.
Jag förstår faktiskt inte vad tramset är. Att det är trams kan man bara tycka om man inte tror på att han är Conny 45 år o s v, och det är som sagt inget som ska behöva spela någon roll. Vem som helst borde få starta trådar om vad som helst så länge man följer reglerna. Att vissa trådar spårat ur och låsts är heller inget som trådstartaren behöver rå för.
Jag lägger ingen värdering i ålder eller hur trådarna utvecklar sig. (Dessa är båda helt ointressanta när vi delar ut en varning). Däremot har vi högre krav på trådarna utanför "Lounge". En av orsakerna till att "Lounge" skapades var just för att hålla övriga forumet fritt från den sortens inlägg. Det är inte heller meningen att vi ska tvingas upprepa våra tillsägelser i tid och otid. Efter ett flertal tillsägelser så borde användaren förstå vilken sorts diskussioner vi inte tillåter. Det är ju själva poängen med tillsägelser.
Att få sina inlägg skickade till "papperskorgen" bör också vara en signal om hur vi uppfattar kvaliteten på inläggen.
Uppenbarligen har inte "My little Conny" tagit lärdom av detta, och har nu fått sin första varning. Detta är en naturlig utveckling ifall man inte är lyhörd för tillsägelser, alternativt struntar i dem.
admin