2014-01-08, 17:33
Medlem
Tjeena, jag ar i Egypten och var sugen po nogonting jag kunde bli flummig po. Jag fick till apoteket och sa att fick stilnoct utskrivet i Sverige och att jag behover nogot for att kunna sova po. Hon sa till mig att de hade lugnande och do gav hon mig bara 1 karta av en medicin som heter Motival. Jag kollade po natet och den aktiva kemikalien verkar vara fluphenazine. Tabletterna ar rosa och triangelformade. Det stor ingenting om hur monga mg det ar.

Min froga ar kan man bli flummig po dessa piller? Hur monga ska jag ta isf?

MVH
Citera
2014-01-09, 03:03
Medlem
Inga som vet?
Citera
2014-01-09, 07:16
Medlem
tarjaas avatar
Det är ett neuroleptikum till för skitzade personer, med psykos och Manodepprisivitet.

Den används även för att lugna ner hästar så det är nog ganska starka hispan piller du fått.

Du kommer bli som en zombie alternativt sova några dagar och vakna med tungan fastklistrad i käften .

Går imot mig att länka till Wikipedia men här har ni.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fluphenazine

Tarjaa Önskar er en god morgonstund !

EDIT: Vafan du är ju i mellanöstern, man brukar kunna köpa anabola, painkillers , uppiggande och morfinpreparat. För att inte tala om allt fint hasch de sitter och röker på cafeerna. Utförska lite i Basarerna och du lär tillochmed finns prima färsk Opium .
Senast redigerad av tarjaa 2014-01-09 kl. 07:21.
Citera
2014-01-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Det är ett neuroleptikum till för skitzade personer, med psykos och Manodepprisivitet.

Den används även för att lugna ner hästar så det är nog ganska starka hispan piller du fått.

Du kommer bli som en zombie alternativt sova några dagar och vakna med tungan fastklistrad i käften .

Går imot mig att länka till Wikipedia men här har ni.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fluphenazine

Tarjaa Önskar er en god morgonstund !

EDIT: Vafan du är ju i mellanöstern, man brukar kunna köpa anabola, painkillers , uppiggande och morfinpreparat. För att inte tala om allt fint hasch de sitter och röker på cafeerna. Utförska lite i Basarerna och du lär tillochmed finns prima färsk Opium .

Vet du nogot on dosering? Hur monga ska man ta for att ens kanna av. Hur blir man av de?

Tro mig jag har forsokt att skaffa mig painkillers. Frogade efter Tramadol och do skrattade han i kassan och sa att det ar olagligt och om polisen hor dig kommer de att ta dig till fangelse.
Citera
2014-01-09, 22:47
Medlem
Vafaaaan are ingen som vet vad det ar? Kan man ens bli flummig po dessa piller. Isofall hur mycket ska jag ta.

MVH
Citera
2014-01-10, 08:54
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyMagnet
Vafaaaan are ingen som vet vad det ar? Kan man ens bli flummig po dessa piller. Isofall hur mycket ska jag ta.

MVH

Släng i dig några och berätta hur du mår bara.....
Citera
2014-01-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Släng i dig några och berätta hur du mår bara.....
Haha vill inte ta nåt utan information. Snälllaaaa kan man bli fllummig på dessa piller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in