Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2014-01-12, 17:17
Medlem
Fredde104s avatar
Ålder: 18 år
Vikt: 53 kilo
Längd: 170cm
Tidigare erfarenheter: Alkohol, CB, Spice, Special (i sällskap), tobak, PCP, Moxy, OZ, benso
Intag: 1 lapp ''Special'' ca 150ug

Detta är min första tripprapport, skriver utifrån vad jag minns sedan trippen.

20.25: Plockar upp min lapp och sätter den under läppen. Börjar genast känna mig lite nervös, då detta är första gången jag trippat helt ensam. Jag startar TVn och kollar runt lite på datorn, i väntan på att lappen ska börja slå.

20.50: Börjar känna mig riktigt konstig i kroppen. Ligger nästan ner i soffan och skakar på grund av känsloladdningarna. Börjar vid det här laget bli ganska orolig. Ser att min vän är online och börjar skriva till honom, vilket får mig att må lite bättre. Under tiden jag försöker skriva börjar jag få lätta OEVs, och det ser ut som att väggarna vrider sig. TVn får ett helt annat djup. Känner dock fortfarande oron.

21.30: Skriver fortfarande med min vän, och nu börjar allt komma igång riktigt. Tangentbordet har börjar ''andas'' och fläkten låter som andetag. Börjar må bättre, så startar en visualizer på TVn. Känner ändå att ag inte kan njuta av den, och efter en stund får den mig att må illa. Jag lägger all min kraft på att få tag i en påse, och hinner precis. Lyckas till slut ta mig ur soffan och ut i köket för att hämta dricka, men min balans var helt borta.

21.50: Jag börjar må lite bättre, så jag tar mig mot köket igen, men klarar inte att vara där då mönstret på tapeten känns hotande på något sätt. Går tillbaka till TVn och startar en ny visual. Mår genast mycket bättre, så igång med en tripplista på Spotify och fram med feta bilder. Sitter med detta i ungefär en timme.

23.10: Bestämmer mig för att gå ut. Nojjar över att bli upptäckt, men kommer sedan ihåg att det inte ens finns några blå i det samhället, och att grannarna med är erfarna av trippar. Ändå tar det över 30 min innan jag kommer ut. Går en lång runda, och skjuter iväg lite sparat sedan nyår. Härlig upplevelse!

00.50: Tillbaka inne igen. Börjar känna att jag vill ha någon mer där. Denna känslan blir starkare under hela trippen. Går lös med penna och papper medans musiken pumpar ut. Vet inte riktigt vad som hände sedan, bara att jag sätter igång fler visuals efter ett par timmar.

03.30: Går ut på ytterligare en runda. Ser inte en människa så går lös på musiken. Bryr mig inte om någon ser mig, dem skulle ändå inte göra något. Går in efter en stund och slår på TVn. Börjar fundera på att ringa runt till folk, do jag känner mig riktigt desperat att få träffa någon. Ligger och njuter av att den faktiskt visas i 3D. Försöker sova, då jag varit uppe i över ett dygn, men lyckas inte.

06.30: Känner för att gå ut igen. Ytterligare en gång bryr jag mig inte om vad andra tycker, viftar med händerna i takt med musiken och försöker komma på bra idéer. Kommer förbi en busshållplats, och tittar upp. Runt 20 personer står och glor på mig. Får nojja över att någon ska sätta dit mig, så vänder direkt och springer hem. Lägger mig åter i soffan och försöker somna. vilket jag lyckas med efter ett par timmar.

Den här trippen får nog 4/5, då det kändes så pass obehagligt i början. Ser fram emot nästa, och hoppas att jag inte behöver vara själv, då jag forfarande känner mig ganska oerfaren, trots att jag har ett flertal både bra och dåliga trippar. Men jag håller mig till en lapp, de flesta jag känner som har tagit fler har haft ganska dåliga upplevelser.
Citera
2014-01-13, 01:42
Medlem
Din rapport va tyvärr ganska ointressant och texten va lite luddig. Tycker ändå det är kul med rapporter på special och tycker du kan försöka igen nästa tripp. Försök då att beskriva lite mer av dina tankar, OEV's, CEV's osv. Ett plus är väl att den va kort.

1/5 får den av mig.
Citera
2014-03-02, 10:15
Medlem
Haha att bara släppa loss på musiken trippad är så jävla häftigt. Känns som allt man gör har en betydelse
Citera
2014-03-09, 19:15
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiftigBanan
Haha att bara släppa loss på musiken trippad är så jävla häftigt. Känns som allt man gör har en betydelse
Japp, särskilt om man har något lysande att vifta med
Dock är ju inte detta uppskattat av oerfarna, höll på att åka dit veckan efter då någon ringde blått nära jag var ute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in