Ni i Sverige borde lämna EU.
Jag hatar EU. Brexit var bra.
Jag gillar dom i UK, många där är typ lite ödmjuka, därför trevliga, Frankrike är inte så bra, dom är för arroganta. Tyskland är typ 50% fel på nått sätt, kanske lite för stela lr nått, men har blivit trevligare i modern tid dock.
Men nog om det.
Sverige borde lämna EU och så har jag en ide, inte en nordisk union, men en NSU, NORTH SEA UNION. Sverige kan få vara med för att vara snälla även om ni är lite östliga. Finland får danna union med baltlanderna haha
Och i början kan då NSU bestå utav Norge, Sverige, UK och Island. Sen efter de lämnar dårhuset EU kan Danmark, Irland, Nederland och kanske även Belgien/Holländska Belgien, och i teorin även det nordliga Tyskland om dom splittar från SörTyskland, få vara med. Tänk hur mäktigt detta kanske kunde blivit. UK, Nederland, Danmark, Sverige, och också oss oljebaroner i Norge. Alla länder med högt HDI och bra/lågt GINI. Så släpper vi dom lite efterblivna i söder och öster.
Så moralen är: EU är sk*t och centraliserad ondska, lämna skeppet som sjunker innan det är för sent, och jag tycker vi kan vurdera och utreda om det finns möjlighet för en NSU - North Sea Union - istället. Som expanderar till flera Nordsjöländer eftersom EU kollapsar och dom lämnar. Nordisk union blir lite för begränsad tycker jag.
PS. Skriver så dåligt för att jag just nu och några dagar skriver på PC med On-screen keyboard.