Citat:
Ursprungligen postat av
Trakigtalias
För det första verkar du ju inte lita på honom. För det andra undrar jag vad det är för en man som inte redan bor i samma land som sina kids. Nej, som sagt, pallar inte relationen 6 månader distans så äre inte värt. Så hade jag resonerat.
Vet inte om det har så mycket att göra med att lita på honom - det är omöjligt att lova evig kärlek eller evigt liv, men skillnaden på här och där är att om han gör slut eller dör här så klarar jag mej själv - det är det inte säkert att jag gör där.
Vilken typ av man det är...det funderade jag också, tills jag fick lite mer insikt i hans familjeförhållanden, men det kommer alltid vara en bedömningsfråga - enligt mej har han haft sina orsaker, men det är inte säkert att alla skulle hålla med.
Iofs är det nog rätt sant att man måste klara distans ett tag, fast jag tyckte det var jobbigt nog när det bara var tre veckor (det längsta vi varit ifrån varann so far) inte för att jag typ ville pippa allt annat som rörde sej - utan för att jag Saknade honom. Det skulle jag nog göra om situationen var som den föreslagna också.
Mycket att täänka på, iaf känns det så för mej.