2014-01-16, 11:12
Medlem
Hej alla kära forskare!

Har nu studerat denna RC i en veckas tid, under studiernas gång så har det gått åt ca 35 gram och nu mår man väl som man förtjänar.
Det känns precis som när man tagit fint affe och avtändningen har kommit smygande runt huskröken.
Så nu till min fråga, vad hjälper för att dämpa denna "avtändning"?
Symptomen är som vid tjack, frossa/svettningar, uppkastning, illamående, ångest etc.

Hjälper det med sprit eller möjligen Klonazepam?

Happy researching
Citera
2014-01-16, 11:16
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Alla sorters benso, gräs och alkohol borde hjälpa. Mitt tips är dock att ta det som en man och må som du förtjänar, så kanske du inte gör om det
Citera
2014-01-16, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Alla sorters benso, gräs och alkohol borde hjälpa. Mitt tips är dock att ta det som en man och må som du förtjänar, så kanske du inte gör om det
Tack för snabbt svar!
Men borde inte gräset ha tappat i princip alla effekt vid det här laget? Mina receptorer känns rätt brända
Citera
2014-01-16, 19:59
Medlem
knarkamers avatar
Helt ok noid att köra efter man rökt sönder sej på alla andra på marknaden. vart ett tag bra tag sen nu men denast ja testa denna vart den helt ok.
Citera
2014-01-16, 20:35
Medlem
knarkamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkamer
Helt ok noid att köra efter man rökt sönder sej på alla andra på marknaden. vart ett tag bra tag sen nu men denast ja testa denna vart den helt ok.

Fel tråd hehe..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in