Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-18, 18:33
Medlem
En tjej som inte bryr sig om att ha kondom vid samlag... Uppenbarligen inte har några problem med att ett ons kommer i en... Inte har problem med att vecka ett kommer person A i henne och vecka två kommer person B i henne...

Vad sätter hon för värde på sig själv? Tycker hon om det, bryr hon sig inte alls? Är det skit samma eller vad är grejen??
Visst alla kan göra misstag i stundens hetta osv men gör msn det 3-4-5-6/7 Gng på raken så kan man väl fan inte säga att det var ett misstag...?

Jag tycker inte att man kommer i folk hur som helst och man bör inte låta folk komma i en hur som helst heller...

Jag var alltid noga med kondom osv för jag ville inte komma i vem som helst ...

Lägger. Jag för stor vikt i kommandet/ sperman?

Saken är den att visst hon kunde inte veta att jag plötsligt skulle dyka upp i hennes liv osv...men stör mig på att hon till min uppfattning inte har brytt sig om hur vida ett ONS sprutade i henne osv...

Problem nummer två

Hon har haft två KK tidigare... Först säger hon att ja dem var KK . Hon kände sig ensam och behövde sällskap och fysisk kontakt... Därför hade hon kontakt med dem...

Sedan
Någon månad efter när jag uttryckt hur jag känner för det hela så ändrar hon historien till att hon trodde att dem dejtade, hon hoppades alltid på något mer osv... Och att det var aldrig den sortens förhållande hon ville ha och när hon väl förstod det så slutade hon svara osv...

Jag menar först säger hon A för att sedan säga B bara för att det då har blivit lämpligt , för att det är det som låter bäst...

Samma sak med ONS säger hon att hon bägge Gng trodde att killen skulle ringa osv...

Sedan påstår hon att hon tycker att kommandet är något som hon tycker är fint och speciellt och hon tycker om när jag gör det osv... Men seriöst vad är det för skitsnack ... Jag tycker att det är speciellt så jag har medvetet inte kommit i så många tjejer alls...

Sanningen är att jag finner ett sådant beteende lösaktigt och det är ingen som jag vill dela mig liv med...
Citera
2014-01-18, 18:49
Medlem
provocative77s avatar
Gör slut då. Att sitta här o delge oss dina åsikter löser inte ditt problem
Citera
2014-01-18, 19:03
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR Tony
Lägger. Jag för stor vikt i kommandet/ sperman?
Ja.
Citat:
Jag menar först säger hon A för att sedan säga B bara för att det då har blivit lämpligt , för att det är det som låter bäst...
Du är ju och rotar i hennes förflutna. Ge fan.
Citat:
Sedan påstår hon att hon tycker att kommandet är något som hon tycker är fint och speciellt och hon tycker om när jag gör det osv... Men seriöst vad är det för skitsnack ... Jag tycker att det är speciellt så jag har medvetet inte kommit i så många tjejer alls...
Bara för att man gillar när någon kommer och att det är fint och speciellt betyder det inte att man ska hantera det på exakt samma sätt som du gör.
Citat:
Sanningen är att jag finner ett sådant beteende lösaktigt och det är ingen som jag vill dela mig liv med...
Men gör slut då och sluta gnäll.

Citera
2014-01-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Ja.Du är ju och rotar i hennes förflutna. Ge fan.

Det BEHÖVER inte handla om att han har rotat, utan bruden kan själv ta upp det pga osäkerhet eller whatever.

Hur som, hon ljuger. Antingen skäms hon över det hela eller så vill hon inte att folk ska få veta hur det faktiskt var.
Vissa människor är ta mig fan väldigt speciella och kan spinna iväg i en oändlighet av lögner, även när man kommer på dom med att ljuga.
Citera
2014-01-18, 19:37
Bannlyst
Frågan jag ställer mig är vad är du för slags kille?
Citera
2014-01-18, 21:21
Medlem
Zidonias avatar
Är du och tjejen tilsammans nu eller är ni också bara kk ? Med tanke på att hon haft flera korta relationer innan och att du vet att hon har en vana med oskyddat sex borde ni kanske båda gå och kolla er i alla fall,så ni inte har klamydia eller något annat trevligt ?… Vidare kan man ju tycka att hon verkar lite dum, naiv och ansvarslös..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in