2014-01-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Msqueen
Hej. Jag är ny här. Har väntat ca 4dgr att få mitt konto..
Jag och calle var tillsammans typ 4års tid. Känner/kände honom mycket väl. Även hans mor och bror.
Eftersom jag inte har haft kontakt med calle på ca 1år. Så har min mor haft det.
Han har bott hos henne när han hade fotbojja. Och under den tiden jobbade han.
Joo calle har suttit inne ett flertal ggr. Alltså inte bara 1. Och dömmer inte han för det..!!

Calle har alltid hjälpt och varit generös och omtänksam.. om hans riktiga sk vänner läser detta såå vet dom att han var så innerst inne.. annars är ni bara hycklare, precis som alla andra idioter som går bakom ryggen och "låssas" vara vän.
Och jag som inte har pratat varken med hans familj. På år. Ringde faktiskt hans mamma , och beklagade detta som hänt. Vet inte om" ni" som säger att ni är hans vänn och kände väl.. har ni/du. Beklagat sorgen ?? Nää tänkte väl det..

Ok! Calle har gjort måååånga misstag. Men den som känner eller är anhörig till en alkoholist, kriminell, (missbrukare) vet hur svårt det är att hjälpa.. och allt blir destruktivt. Cslle har fått tagit konsekvenser för sina handlingar.
Men på detta vis är helt sjuukt.
Barnen är 16år.. vad har gått snett?? Kom inte och säg att det är calles fel.. för det krävs 2 elr 3.

Då kanske du kan dela med dig av en bild på Calle, så vi som intresserar oss i tråden (som inte kände honom) får ett ansikte att relatera till namnet?
Citera
2014-01-24, 19:38
Medlem
0-Pungts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizunotpz
Då kanske du kan dela med dig av en bild på Calle, så vi som intresserar oss i tråden (som inte kände honom) får ett ansikte att relatera till namnet?

Det finns en bild. Inlägg #191
Citera
2014-01-25, 00:22
Medlem
Kan de inte vara så enkelt att negern har pressat/hotat RG, för att få ut pengar av honom el dyl. Alternativt någon annan slags uppgörelse. Negern vill mötas och diskutera saken. Han ber RG ringa när han är i närheten, så han kan komma ut. Han tar med sig sin pistol för att visa RG att han menar allvar, de blir bråk/RG blir rädd och får panik, pang negern blir skjuten med sin egna pistol?
Citera
2014-01-25, 01:03
Medlem
ErikJs avatar
hur kan alla tycka att östhammar-spåret är så fel. Kopplingarna kan givetvis vara en stor slump MEN ändå inte...
Citera
2014-01-26, 09:37
Medlem
internetpolisens avatar
Enligt obekräftade källor så föregicks skottlossningen av att flera sjöng "Run nigger, run!" varefter ett flertal skott avlossades?
Kan någon bekräfta eller dementera detta?
Och varifrån kommer uttrycket? Är det från http://www.youtube.com/watch?v=EiHlFp1j8hc eller?
Senast redigerad av internetpolisen 2014-01-26 kl. 09:48.
Citera
2014-01-26, 10:36
Medlem
Äntligen fick jag mitt konto.
Jag är helt ny här och brukar sällan kommentera. Men jag har känt Calle största delen av mitt liv, vi har även varit tillsammans. Jag har alltid varit emot dom dumheter han gjort och jag försvarar inte det på något sätt! Men Calle hade många fina sidor!! Han var otroligt omtänksam och snäll mot dom i hans närhet. Jag vet att han försökt skärpa till sig och ordna upp sitt liv, men samhället var inte så villiga att ge honom en andra chans, tyvärr!! Jag hoppas att det sista inlägget inte stämmer!! Jag hoppas nästan att det här var någon form av olycka då jag inte anser att han förtjänat att dö. Om nu dessa 16 åringar gjort det här vansinnes dådet, då är dom inte ett dugg bättre själva!! Ni som säger att han förtjänat det osv, tänk om det hade varit DIN bror, son, pojkvän eller whatever. Visa respekt mot hans anhöriga, tack!
Citera
2014-01-26, 11:29
Medlem
Msqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetpolisen
Enligt obekräftade källor så föregicks skottlossningen av att flera sjöng "Run nigger, run!" varefter ett flertal skott avlossades?
Och varifrån kommer uttrycket? Är det från http://www.youtube.com/watch?v=EiHlFp1j8hc eller?

Idioti..!!!!
Citera
2014-01-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av internetpolisen
Lät kul men tror nog faktiskt inte att några pundare från Östhammars kommun skulle ha psyket att göra det.
Citera
2014-01-28, 16:58
Medlem
Någon som vet hur det går, sitter fortfarande SK*rke och RG eller har man tagit in någon mer??
Citera
2014-01-29, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Han är dömd för 3 mordförsök med vapen...så glöm att det bara är snack.

Han är inte dömd till 3 mordförsök. Och nej han har inget med denna sak att göra. och ja, han bor i Stockholm.
Citera
2014-01-29, 16:08
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mialilla
Någon som vet hur det går, sitter fortfarande SK*rke och RG eller har man tagit in någon mer??

De sitter häktade och ingen annan är misstänkt. Det enda som har skett är detta:

Citat:
Begäran om entledigande av adv. Hahne fr vårdnadshavaren Lars Sk*rke

Dvs farsan vill välja en annan försvarare till sonen.
Citera
2014-01-29, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
De sitter häktade och ingen annan är misstänkt. Det enda som har skett är detta:

Dvs farsan vill välja en annan försvarare till sonen.
Vart hittar du den här informationen? Skulle också vilja följa utredningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in