2014-01-22, 20:38
Medlem
gurrahhs avatar
Hej, söker tips på någon RC som skulle passa bra för mig.

* Rökt Spice i över 5 år var och varannan dag men har lagt ner för jag inte får någon märkvärd effekt av den nuvarande floran. Gillade Spice Diamond och Genie väldigt mycket.

* Vill vara påverkad från efter jobbet tills jag somnar. Varje dag.

* Älskar att känna mig mysig och lugn. Hatar att vara speedad.

* Gillar att känna mig bortkopplad från allt utom det jag gör för stunden (Sitta vid datorn/se TV)

* Ska vara lagligt och möjligt att handla inrikes.

* Lyrica (Pregabalin) är enligt mig den ultimata substansen, gör mig glad, lugn, mysig, ångestfri, intresserad och engagerad. Tyvärr inte längre, då jag gått på 300mg/dygn i över ett år och har utvecklat tolerans. Får heller inte ökad dos från läkaren.

Så nu frågar jag Er, kära doktorer, om tips, då jag själv inte testat någon RC utanför Spice-floran.
Senast redigerad av gurrahh 2014-01-22 kl. 20:44. Anledning: Stavfel
Citera
2014-01-22, 20:52
Medlem
Mattematikens avatar
Skulle nog rekommendera Pyrazolam till dig
Citera
2014-01-22, 21:31
Medlem
ThingThings avatar
Låter ju som att benzosar kan tänkas vara passande, och där är den enda som jag har provat Diklazepam, som jag då tycker fungerar som önskat för min del. Värt att prova!
Citera
2014-01-22, 21:44
Medlem
gurrahhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken

Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Låter ju som att benzosar kan tänkas vara passande, och där är den enda som jag har provat Diklazepam, som jag då tycker fungerar som önskat för min del. Värt att prova!

Tack för tipsen!
Ska forska vidare om dessa.
Citera
2014-01-22, 21:45
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Benso som tidigare skribenter har på pekat är det du verkar leta efter. Dock lär du sätta dig själv i ett beroende ganska fort om du tänker ta det dagligen.
Citera
2014-01-22, 21:47
Medlem
gurrahhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Benso som tidigare skribenter har på pekat är det du verkar leta efter. Dock lär du sätta dig själv i ett beroende ganska fort om du tänker ta det dagligen.

Mjo, men benso är olagligt och passar därför ej för mig. Men jag ska kolla mer på benso-derivaterna som finns.

Jag har haft Stesolid och Xanor på recept - höga doser, men somnar bara direkt på dem.
Citera
2014-01-22, 21:49
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrahh
Mjo, men benso är olagligt och passar därför ej för mig. Men jag ska kolla mer på benso-derivaterna som finns.

Jag har haft Stesolid och Xanor på recept - höga doser, men somnar bara direkt på dem.

Benso är en typ av drog och därför finns det även lagliga sådana, dvs pyrolazam, flubbar osv.
Citera
2014-01-22, 22:00
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrahh

Kan du inte fortsätta ta dina receptbelagda mediciner då, istället för att vända dig till de lagliga som man egentligen inte vet något om?

Men får hålla med de andra, benso är nog din grej. Pyra är inget man somnar på utan blir bara go.
Citera
2014-01-23, 14:10
Medlem
Risplockarns avatar
Phenibut har jag hört folk prata gott om, men den kanske är olaglig nu?

EDIT: (FB) Phenibut. Phenibut tråden (hur gör man förresten så att själva länken heter "Phenibut"? Något jag på mina säkert 8 flashback-år inte kommit på.)

EDIT2: Nu blev den ju så automatiskt, men jag menar om jag vill linka till en artikel eller någonting, med min egen text som länknamn.
Senast redigerad av Risplockarn 2014-01-23 kl. 14:13.
Citera
2014-01-23, 19:56
Medlem
Zot^s avatar
3/4-meo-pcp eller andra NMDA antagonister i små doser. Funkar bra att softa på så länge du inte stör dig på att vara halvt efterbliven.

Kan med fördel kombineras med kannabinoider för att ge lite nytt liv i lådan så att säga. Jag ledsnar också på att röka konstant hela tiden, då kan det vara kul att krydda till det genom att blanda med NMDA antagonister, vilket förutom att göra en mycket mer hög också sänker toleransen så att man kan vara extra hög extra länge på så lite som möjligt.

Äter lyrica mot nervsmärtor och de droger den liknar mest är dissociativa i mitt tycke. Lyrica+NMDA antagonister förstärker för övrigt effekten av varandra och går mycket väl ihop.
Senast redigerad av Zot^ 2014-01-23 kl. 20:01.
Citera
2014-01-23, 22:42
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Min första tanke! Skulle helt klart ha kört på pyran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in