2014-01-24, 22:48
Medlem
Tjenare Flashback! Det är så här, jag har snusat upp ca 3 dosor men jag blir inte mer nikotintålig. Efter ca 5 minuter så blir jag skit yr och vill typ dö så jag tar ut den för att undvika spy. Jag tycker snus är asgott men jag kan inte ha den inne så jäkla länge för jag blir skit yr. Är det någon vänlig själ där ute som har något tips på hur man kan bli mer nikotintålig?

Från en oerfaren snusare.
Citera
2014-01-24, 23:17
Medlem
kort107s avatar
Det kommer med tiden, men om du inte är nikotintålig så misstänker jag att du precis började snusa.

Sluta när du kan, inte värt det.
Citera
2014-01-24, 23:54
Medlem
Konkelbears avatar
Det finns ju sån tjej snus som du kan börja med, general mini tror jag dem heter.
Min fjolliga farsa snusa sådana när han inte kunde röka på jobb, testa det
Citera
2014-01-25, 03:29
Medlem
Gregurtdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kort107
Det kommer med tiden, men om du inte är nikotintålig så misstänker jag att du precis började snusa.

Sluta när du kan, inte värt det.

Exakt! Det börjar med en snus och går över i cigaretter!

Sluta medan du kan!
Citera
2014-01-25, 04:54
Medlem
arowanajs avatar
Gör som vi vuxna säger. Sluta upp med de där dumheterna.
Fattar inte att folk börjar snusa. När jag började kostade dosan mindre än 20 kronor. Idag känner man sig rövknullad när man tar med sig sin dosa från affärn.

KUKARS VREDE!
Citera
2014-01-25, 10:49
Medlem
R.Rs avatar
Du ska inte plocka ut prillan efter 5 minuter utan låt den vara kvar och härda ut. Fixar du inte det köp miniportion till att börja med och kör med dem tills du klarar av att ha den inne minst en halvtimme. Snusa inte på tom mage, större risk för illamående då. Men ärligt talat, är du så intolerant mot nikotin så varför ska du plåga dig själv för att börja snusa? Gör som de andra säger och ge fan i att börja är mitt tips.
Citera
2014-01-25, 12:57
Medlem
Nidexs avatar
Själv började man med General lös. Du är inte tillräckligt viking för att bruka det!
Citera
2014-01-25, 13:00
Medlem
Super.Bendtners avatar
Inte din grej helt enkelt. Första snusen jag stoppade in kändes som ens första orgasm i kroppen och det var general white tror jag. Sluta snusa medans du kan. Kan inte vara utan i mer än 12 timmar utan att känna en hopplöshet med allt.
Citera
2014-01-25, 14:02
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregurtdenstore
Exakt! Det börjar med en snus och går över i cigaretter!

Sluta medan du kan!

Min resa började tvärtom, tyckte det var så jävla drygt att behöva stå ute och frysa på vintern hela tiden, vilket vi har 8 månader om året här. På sommaren feströker jag dock alltid.
Citera
2014-01-25, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidex
Själv började man med General lös. Du är inte tillräckligt viking för att bruka det!

Själv började jag med Ettan lös, du är tyvärr inte tillräckligt viking för att bruka det!
Citera
2014-01-25, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pelltorpen
Tjenare Flashback! Det är så här, jag har snusat upp ca 3 dosor men jag blir inte mer nikotintålig. Efter ca 5 minuter så blir jag skit yr och vill typ dö så jag tar ut den för att undvika spy. Jag tycker snus är asgott men jag kan inte ha den inne så jäkla länge för jag blir skit yr. Är det någon vänlig själ där ute som har något tips på hur man kan bli mer nikotintålig?

Från en oerfaren snusare.
Är det inte 18 årsgräns på fb?

OnT: Det är väl bara och bita ihop och snusa, Tycker personligen du ska tänka till det är inte värt det. Tandkött som letar sig upp och tandläkare som gnäller. Ditt val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in