2014-01-25, 15:44
Medlem
I fredags tnkte jag att jag skulle fira lite och prova ngot nytt, SNUS
tnkte att jag frst skulle prova ett nikotinfritt fr att bara knna hur det kndes med ngot under lppen.
Bad om en Onico lakrits, betalade och gick ut och satte in en prilla.
Efter en stund brjade det snurra i huvudet som om jag var full, spottade ut prillan och senare gick det ver till illamende och krkningar. (Nikotinkick hej!?)
Tyckte det var konstigt eftersom jag hade ju kpt ett nikotinfritt snus?
Men nej.. tydligen s hade jag ftt Catch lakrits istllet! (Ja jag var vldigt trtt och la inte mrke till dosans frg).
Visst gr det inte att g tillbaka och byta nu..?
Ngon som kan jmfra smaken mellan Catch lakrits och Onico lakrits om de smakar likadant? (fr kvljningar bara av doften av snuset nu..)
Citera
2014-01-25, 16:00
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Nej det gr inte att byta dosan nr du ppnat den.
Citera
2014-01-25, 16:00
Medlem
Allts, varfr i hela jkla fridens namn kper man nikotinfritt snus om det inte r fr att frska sluta snusa?

Varfr kper du nikotinfritt snus om du inte r nikotinist? (Fr jag antar att du inte r en snusare eftersom du fick nikotinkick av en catch?)

Du kan inte byta dosan. Bde utseendet, lukten och dosan r vldigt annorlunda, s jag frstr inte heller hur du inte kunde mrka ngot frrn du fick nickokick
Senast redigerad av 3. 2014-01-25 kl. 16:03.
Citera
2014-01-25, 17:46
Medlem
Zabuzas avatar
Kan du inte skriva en tripprapport? Skulle vara kul att lsa om dina bravader
Citera
2014-01-25, 19:01
Medlem
OJ vilka problem! Ge bort dosan till en snusande kompis om du vill, vill du inte ge bort den s frga om din vn kan kpa en nikotinfri-onico till dig s byter ni! vips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in