2014-01-27, 00:03
Medlem
Akratess avatar
Ville bara varna er om spicet.
Min bror fick njursten utav att röka spice, två av mina kompisar har haft problem
med känseln varav en av dom tappade känseln på hela högersidan av kroppen (han är 17 år).
Flera av mina kompisar har hostat och bajsat ut blod.
En av dom har fått smutsigt blod och behöver dialys.

Flera spice sorter har visat sig ha en fett upplösande effekt på t.ex hud och hjärnan.
Många sorter ger sig även på lever, njurar och blodomloppet.

SPICE I GÖTEBORG KAN VARA SPETSAT MED KROKODIL.

Var försiktiga, folk gör allt för pengar. Dom skiter i dig som person, det är pengarna dom vill åt.
Citera
2014-01-27, 00:06
Medlem
jajalbdps avatar
Att man som spice-brukare inte fattar galoppen och slutar är för mig helt oförståeligt.
Det är skit i pulverformat.
Citera
2014-01-27, 00:12
Medlem
kinjinhoofers avatar
Spice..ska man knarka ska man göra det ordentligt, skitdroger som spice hör hemma i papperskorgen..

Tack för varningen, har du något källa utöver vad som hänt med din brors kompisar?
Citera
2014-01-27, 00:15
Medlem
S-cups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jajalbdp
Att man som spice-brukare inte fattar galoppen och slutar är för mig helt oförståeligt.
Det är skit i pulverformat.
Min erfarenhet är att det bara är väldigt unga personer (så pass unga att de istället borde dricka saft) eller folk som lämnar kissprov som använder sig utav rökmixar.

Jag och några kompisar köpte "Spice Diamond" samt någon till som man fick blanda ut själv... Efter det var det bara den riktiga varan som gällde (även om spice diamond var jävligt nice)
Citera
2014-01-27, 16:41
Medlem
knarkamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Ville bara varna er om spicet.
Min bror fick njursten utav att röka spice, två av mina kompisar har haft problem
med känseln varav en av dom tappade känseln på hela högersidan av kroppen (han är 17 år).
Flera av mina kompisar har hostat och bajsat ut blod.
En av dom har fått smutsigt blod och behöver dialys.

Flera spice sorter har visat sig ha en fett upplösande effekt på t.ex hud och hjärnan.
Många sorter ger sig även på lever, njurar och blodomloppet.

SPICE I GÖTEBORG KAN VARA SPETSAT MED KROKODIL.

Var försiktiga, folk gör allt för pengar. Dom skiter i dig som person, det är pengarna dom vill åt.

gammal nyheter redan allt du rabblar upp, Men det med krokodil fick mig att garava så svart hahaha. Gå lägg dej haha det är bara små blattar som pratar om detta hahaha..
Citera
2014-01-27, 18:11
Medlem
Vet du vilka specifika cannabinoider det gäller?

I övrigt är det knappast någon nyhet att rökmixar är fruktansvärt ohälsosamma. Ta bara en titt i den här klistrade tråden: (FB) Bieffekter/negativa hälsoeffekter utav Spice (Sammanslagen tråd)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in