• 1
  • 2
2014-01-27, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
rota i deras medicinskåp då, du kanske har tur.
Redan gjort! Fann inget intressant
Citera
2014-01-27, 20:15
Bannlyst
Heroin är absolut att rekommendera! En startdos på endast 1-2g i jointen så ska det funka bra! Du köper av Ahmed nere vid Ica.
Citera
2014-01-27, 20:24
Medlem
Mandic!s avatar
MDMA kanske? Annars opiater eller benso. Men se upp för missbruk och beroende!

Som sagt, kolla under 'nätapotek och drogshoppar' på forumet.
Citera
2014-01-27, 20:29
Medlem
Schlaktarnns avatar
Mdma
Svamp
Cannabis

De 3 duger gott och väl
Citera
2014-01-27, 20:33
Medlem
who-s avatar
Testa på cannabis. Väldigt fin medicin som gör mer nytta än skada.
Citera
2014-01-27, 21:44
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verobero
Men jag bor ju hemma och vill inte att farsan ska hitta piller i brevlådan som tillhör mig...

Då kanske du bör vänta? Är det så himla bråttom att knarka lite
Citera
2014-01-28, 00:00
Medlem
Vattenspridares avatar
Ut och plocka datura, ska vara ett schysst rus har jag läst
När dom väl börjar växa må säga...
Citera
2014-01-28, 04:41
Medlem
Folk som rekommenderar opiatar förstår jag mig inte på. Testa något där risken för ett beroende inte är så stor, och något som samtidigt är givade. Opiater ger dig ingenting mer än ett kort rus som du kommer längta tillbaka till, och när man väl har testat en svag så blir man ofta nyfiken på att testa starkare.

Cannabis
LSD
DMT
MDMA
Ketamin

Kunskap är jävligt nödvändigt när det kommer till användning av dom drogerna jag har nämnt här. Det är inga leksaker, och är du inte bra förberedd så kan det gå rakt åt helvetet.
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Ut och plocka datura, ska vara ett schysst rus har jag läst
När dom väl börjar växa må säga...
Elak du är! Datura är en hemsk och livsfarlig drog, inte rekommenderat till TS, och inte någon annan heller för den delen.
Senast redigerad av Endofin 2014-01-28 kl. 04:44.
Citera
2014-01-28, 06:15
Medlem
BenAsslicks avatar
Åk ner till Amsterdam i sommar så kan du få röka lite brajj i lugn och ro, sen framåt kvällen fixar du lite kokain eller ecstasy och klubbar loss.

Där nere finns det runt varje hörn, bara att fråga vem som helst som ser lite party ut.
Citera
2014-01-28, 07:42
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Folk som rekommenderar opiatar förstår jag mig inte på. Testa något där risken för ett beroende inte är så stor, och något som samtidigt är givade. Opiater ger dig ingenting mer än ett kort rus som du kommer längta tillbaka till, och när man väl har testat en svag så blir man ofta nyfiken på att testa starkare.

Cannabis
LSD
DMT
MDMA
Ketamin

Kunskap är jävligt nödvändigt när det kommer till användning av dom drogerna jag har nämnt här. Det är inga leksaker, och är du inte bra förberedd så kan det gå rakt åt helvetet.

Elak du är! Datura är en hemsk och livsfarlig drog, inte rekommenderat till TS, och inte någon annan heller för den delen.

Äh, bara sticka till Brasilien och skaffa något av daturas aktiva ämne i pulverform, kommer dock inte ihåg exakt vilket. Men 1g ska döda ca 5-7 pers enligt en vice dokumentär :3
Citera
2014-01-28, 22:30
Medlem
Om du kan transportera dig så Christiania i Köpenhamn.Ska nog själv åka dit i sommar,häng på!

Och det är en "fristad" med cannabis säljning förresten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in