2014-01-27, 19:16
Medlem
Finolis avatar
Funderar på att köpa spice men har bara rökt i sällskap med andra, och då jag märker stor skillnad på cannabis effekt då jag är med andra jämfört med när jag är ensam så undrar jag hur ni känner?
Mini-rapporter please!
Citera
2014-01-27, 19:23
Medlem
ThisIsJustARides avatar
Det kan vara väldigt skönt att röka själv. Bara sitta sitta där och slappna av med lite skön musik
Citera
2014-01-27, 19:33
Bannlyst
Var väldigt länge sedan jag rökte spice men minns ungefär hur det var etc.
Tyckte att man inte blev bäng på det där mysiga sättet som man blir av cannabis.. det var mest jävligt hårt och intensivt fysiskt.

Ensam: Tände på en fet skål spice, la mig ner i sängen, blundade och avnjöt ruset. Lite tråkigt men samtidigt lite skönt att bara ligga och vara påtänd.

Med vän: Tände på en fet skål spice, kolla på Family Guy, förstår ingenting, skrattar sporadiskt, är ej kapabel att föra en konversation förutom utbyte av ett par ord då och då.

Tycker både ensam och med en vän var rätt trevligt. Inget som jag fortsatte med dock eftersom jag hellre körde på den riktiga varan.
Citera
2014-01-27, 19:33
Medlem
Selfcreateds avatar
Röker jag ensam brukar jag lägga mycket tryck på att göra precis det jag känner för, oavsett vad det är, är väl mitt tips om du aldrig har rökt ensam. Kan vara rätt skönt att stänga av luren också så man slipper oroa sig över att bli störd av andra.
Citera
2014-01-27, 22:00
Medlem
khrysothemiss avatar
Har rökt "mycket" rökmix ensam (iallafall jämfört med hur mycket jag rökt med folk) och det kan ju vara kul om jag har något att göra, t.ex. gå å handla en pizza eller lyssna på byggplatsambiens eller något. Men om jag sitter hemma i soffan så blir det oftast bara att jag glider in på hur ruset igentligen "känns" och då blir det snabbt enbart obehagligt.

En annan effekt som jag märkt av är att om jag gör det jag skulle göra en vanlig dag,på rutin, typ läsa tidningen på morgonen så har jag kanske tio sekunders tålamod innan jag tycker det är skittråkigt och vill göra något annat.
Citera
2014-01-28, 00:07
Medlem
Vattenspridares avatar
Dem 4 senaste gångerna jag har rökt spice(rent pulver) så har det bara gått åt helvete. Hjärtat sluta slå, blodet cirkulerade skitkasst eller stannade helt. Tur så har alltid tjejen varit på nedervåningen så har kunnat ringa och lägga på så har hon kommit upp och lugnat mer mig. Kan ha sneat eller inbillat, hur som helst så låg pulsen på ca 20-40slag/minut. Så har du ingen tolerans och är dum som mig och röker mängder i pipa, ha någon där. Röker du mix, så bör du bara ta det lugnt och inte hålla in röken för länge. Kan förövrigt säga att spice/syntetisk cannabinioder är rent utav skit. Du fastnar för att det är så billigt...
Skriver från en crapPhone, därav felstavningar.
Senast redigerad av Vattenspridare 2014-01-28 kl. 00:09.
Citera
2014-01-28, 09:00
Medlem
Finolis avatar
Har bestämt mig för att avstå från skiten, tråden kommer kanske till nytta för någon annan mindre vettig människa :p
Citera
2014-01-29, 00:46
Medlem
Finolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offee12
Jag hittade precis en sida som säljer riktigt billigt rökmix
http://www.spitzebutiken.se/ finns sample med
Ser gärna att du blir bannad från forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in