Citat:
Ursprungligen postat av
abu-hajar
Dem flesta som jobbar på MCD får inte något annat jobb? jaha så alla som jag känner och är bekant med ljuger? Och självklart dem flesta efter plugget börjar där, det är ett första jobb för mååånga där dem utvecklas och går vidare när det är dags, har du inte märkt hur ofta folk slutar där och det kommer in ny från plugget?
Du verkar ha ett lågt IQ faktiskt, fattar egna slutsatser utan fakta. Har själv aldrig jobbat där men jag tycker inte det är logiskt av dig att fördöma det och dem som förlorare bara för att du har haft skolkamrater som var lata och förlorare. Men jag själv hade aldrig jobbat där men det är en heeelt annan femma
Bara för att man inte ljuger så är man inte en förlorare? Klart de som jobbar på MCD inte säger att de INTE kan få andra jobb...Visst är det extra tufft på arbetsmarknaden nu så lite sympati har man såklart!
Fattar jag egna slutsatser utan fakta? Att MCD är en samlingsplats för ungdomar,desperata människor,förlorare är känt sedan länge.
Jag ber dock om ursäkt att jag drog alla över samma kam. Pluggar man gymnasiet etc och jobbar på ex MCD så är det helt ok och ser inget fel i det. Utan bara positivt då du får någon form av arbetserfarenhet innan du går ut plugget! Men är du över 19 år så är du en nolla.