Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-01, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McHammered
Usch, palla med energitjuvar. Hon håller dig bara tillbaka ju och verkar oförmögen att kunna prata ens.. sexet måste vara bra antar jag

Jag bor i hennes lägenhet. Skulle vi göra slut, så har jag ingenstans att bo, och får flytta hem till mina föräldrar... Det är också en öm punkt.
Citera
2014-02-01, 15:47
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Jag bor i hennes lägenhet. Skulle vi göra slut, så har jag ingenstans att bo, och får flytta hem till mina föräldrar... Det är också en öm punkt.
Hon försöker äga dig genom att korrigera ditt beteende med känsloutpressning. Faller du för detta och gör allt för att hon inte ska bli sur kommer hon att tappa respekten för dig totalt, och ligga med någon bakom ryggen på dig/göra slut.

Jag skulle se detta som en mycket stor brist i min älskades personlighet, då det bottnar i något annat, djupare bekymmer i hennes karaktär. Om ni inte helt enkelt går till botten med detta där du sätter ner foten och signalerar att hennes beteende fan inte är OK (genom ett samtal fejs mot fejs alltså) så kommer det bara bli värre och ni kommer göra slut ändå.

Sammanfattningsvis: Om du inte börjar bete dig som en man så kommer ert förhållande gå åt helvete.

Lycka till!
Citera
2014-02-01, 16:16
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan

Ar det hon som betalar?
Citera
2014-02-01, 16:21
Medlem
thewilddukes avatar
Sätt ner foten. Visst hon kanske är fin och vacker och du gillar henne. Men hon har kraftiga attitydsproblem be henne korrigera dem eller så är det slut. Min erfarenhet av sådana kvinnor är att ju snällare du är tillbaka och mer du försöker att blidka dem slutar oftast med att hon dumpar dig på ett förnedrande sätt och sen plötsligt står du där och fattar inte vad som hände. Med andra ord du är snäll mot henne när hon är snäll mot dig inte för att du är en toffel och när hon behandlar dig illa så ska du behandla henne som om hon inte existerade. Kanske är hon sur för att när hon sover över hos någon annan brukar det betyda att hon blir packad och knullar med någon annan.
Citera
2014-02-01, 16:24
Medlem
Var i samma sits med mitt ex...fast jag blev dumpad Hon kunde bli svartsjuk om vi kollade på film och de dök upp nån naken tjej och tittade jag inte bort då blev de ett jävla liv. Först dejten så gjorde hon klart att jag fick inte ha några tjej kompisar så hon ville att jag skulle radera alla tjejer jag hade på facebook...slutade med att hon gjorde de för de va en och annan att radera. En gång satt jag på toaletten och när jag kom ut fick jag en utskällning för hon hade hört att jag gjort åt för mycket papper på toan.....haha ja listan kan göras lång. Så skit du i henne och gå vidare för man blir bara stressad och nedstämd av nån som surar och gnäller.
Citera
2014-02-01, 16:47
Medlem
thewilddukes avatar
Du sitter redan i knäet på henne. börja leta annan bostad. Min intution säger mig att det med att du bor i hennes lägenhet har du redan fått höra otaliga gånger.
Citera
2014-02-01, 16:56
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steffeee
Var i samma sits med mitt ex...fast jag blev dumpad Hon kunde bli svartsjuk om vi kollade på film och de dök upp nån naken tjej och tittade jag inte bort då blev de ett jävla liv. Först dejten så gjorde hon klart att jag fick inte ha några tjej kompisar så hon ville att jag skulle radera alla tjejer jag hade på facebook...slutade med att hon gjorde de för de va en och annan att radera.

Hur i h-e kunde du tacka ja till en andra dejt?
Citera
2014-02-01, 16:57
Medlem
Cholsas avatar
Hon gillar dig antagligen inte. Hon har nog vuxit ifrån dig.
Citera
2014-02-01, 16:58
Medlem
Citat:

Undrar jag också...
Citera
2014-02-01, 16:58
Medlem
Citat:

Ja du de undrar jag med nu.....helt jävla sjukt va de.
Citera
2014-02-01, 17:02
Medlem
utan.att.stannas avatar
Samma problem här. Jävligt trött på det. Nösta gång d sker kommer jah få ett utbrott och dra.
Citera
2014-02-01, 18:44
Medlem
Triremers avatar
Hade jag varit i ett förhållande där min partner sover hos en vän (eller någon annanstans) istället för att komma hem till mig hade jag blivit fly förbannad och antagligen dumpat henne. Det tyder på att lojaliteten är låg och att man inte bryr sig om sin partner. Att sova borta om man inte tvunget måste skapar onödiga hjärnspöken. Hon tror väl att du kanske knullat en annan tjej.

Det borde ju dessutom vara mer lockande att sova hos/ligga med din tjej än att sova på ett annat ställe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in