Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-02-05, 13:12
Medlem
förklara för henne att ingen vill vara tillsammans med någon som är sur hela tiden
Citera
2014-02-05, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Vad kan jag göra?
En sur tjej är en tjej som inte fått tillräckligt med kuk, du måste ju visa henne att du är en man och inte en liten pojke. Mannen ska styra, annars så går det som du har märkt åt helvete med allting. Sätt henne på plats redan idag, gör uppror, slå dig ner i finfåtöljen och lägg fötterna på bordet. Ge fan i att städa, diska, tvätta, handla käk och laga mat, sån där skit gör en riktig man bara om han absolut måste, alltså om han är singel och/eller fag. Du är ju varken singel eller fag så vad fan håller du på med egentligen? Rädd för att bli utslängd ur hennes lägenhet eller? HA! Du, det är inte hennes lägenhet, det är din lägenhet, ditt hus, din stad, ditt land, din värld. Jämfört med dig så är hon bara en skugga som inte ens skulle existera om det inte vore för att du skiner som en fakking sol! Hon ska vara jäääävligt tacksam för att du spenderar din dyrbara tid på henne. Förstår du hur en riktig man tänker nu? Feminismen har tamejfan våldtagit din hjärna och stulit dina kulor. Du rakar säkert bort ditt kroppshår också som den vekling du är, du måste ha vuxit upp med din morsa eller en riktig pussy till farsa asså, du är för fan som ett tandlöst gammalt lejon på zoo: du skiter där du äter och blir glad när folket som fängslat dig klappar dig på huvudet. Fyyyyy faaaaan! Du är ju lägre än en neger i hennes ögon, inte konstigt att hon blir förbannad när hon varje dag vaknar upp ijämte dig och inser att hon särat på benen för din svaga lilla pojkkuk. Varför skärper du inte till dig för? SKÄRP DIG!
Citera
2024-02-01, 07:39
Bannlyst
Jag har haft tjejer som ör likadana. Surar vid minsta motgång eller om man bara vill ha ett vanligt, socialt liv utanför hemmet.

Numer slipper jag sånt och jävlar vad skönt det är med en tjej som inte snear över minsta grej. Kam fortfarande när jag gör planer med grabbarna, av gammal vana, bli orolig att säga att jag ska ut. Men svaret blir alltid "kul! Klart du ska göra si eller så".

Skillnad på kvinnor och kvinnor.
Citera
2024-02-01, 22:29
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Jag tog upp detta med henne igår, men hon blev bara ännu surare och sa att hon inte alls blir sur..
Och jag vete fan vad ja ska ta mig till? det går inte att föra en diskussion på en vuxen nivå med henne.

Vet inte om det är till någon hjälp, men hon blir nog egentligen inte sur över något du gör. Snarare är det så att hon inte klarar att bli avvisad. Så hon blir nog inte sur, utan faktiskt ledsen. Hon hade sett fram mot att göra något med dig, och så ville du hellre vara någon annanstans och göra något annat. Och så kan hon inte dölja sin besvikelse, och så börjar du anklaga henne för att vara sur och kontrollerande.

Ett konkret tips är att låta henne ha sina känslor, och inte göra en stor grej av det. Hon vet ju egentligen att hon varken kan eller ska hindra dig från att träffa dina polare och sova över, så vill nog bara att du ignorerar henne, gör det du vill och sedan låter det vara som vanligt igen.

Den här dansen med "Blev du sur nu?" är ganska jobbig för alla inblandade. Det är mänskligt att bli lite off ibland.
Citera
2024-02-01, 22:35
Avstängd
Galejans avatar
Nu är tråden supergammal men om tjejen återkommande blir sur över att man väljer att plugga istället för att ränna på stan med henne och hennes morsa så hade jag övervägt att avsluta relationen. Ifall hon känner att hon bör prioriteras framför studierna så kanske hon passar bättre med någon som går sysslolös om dagarna?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in