Citat:
Ursprungligen postat av
skitmackan
det dr r ett jvla skitrd. TS ska inte manipulera sin flickvn fr att f henne att ha sex med honom fr att gra honom lycklig. om tjejen inte vill ha sex s har hon en anledning fr det. vissa personer respekterar sina vrderingar mer n sitt sexuella behov.
alla personer r annorlunda, bara fr att man kan kta upp vissa tjejer hur enkelt som helst betyder det inte att det kommer fungera p TS flickvn som jag anser verkar ha sunda vrderingar. det r inget fel p ett sexlst frhllande, jag har hellre ett sexlst frhllande med ngon som jag lskar n att ha en lttmanipulerad kt liten sak som vill ha sex hela tiden utan riktiga knslor i frhllandet.
Vilket sgande det vart hr d. Hon tnkte vl mer att det kunde vara ett smidigt stt att ltta upp stmningen fr TS flickvn. Ifall hon kanske r nervs eller spnd infr att ha sex, hon kanske r oerfaren eller vad vet jag.
Det TS br gra frst och frmst r ju att prata med flickvnnen och ta reda p vad det r som gr att hon inte vill. Ifall det r hennes vrderingar att inte ha sex inom ett tag s okej, +1 fr ovan. Annars s kanske det r ngot problem som r i vgen eller nervsitet. D kan ju hennes tips vara ganska bra fr att f det hela att g lite lttare.