• 1
  • 2
2014-02-09, 14:53
Medlem
Been there, done that.
Probemet är bara att du överlämnar all makt till henne, och att du under tiden går runt och hoppas.

Under samma tid, så vet hon vart hon har dig. Inget kommer hända.

Du kommer inte träffa andra, hon behöver inte oroa sig.

Det kommer bara rinna ut i sanden.

Så påbörja din bearbetning så fort som möjligt, för det kommer att ta tid. Men gör det inte halvdant, för då kommer du få börja om igen.

Det är det bästa rådet jag personligen kan ge dig. Men ingen vet exakt, och du måste följa ditt hjärta.
Citera
2014-02-09, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfen11
Been there, done that.
Probemet är bara att du överlämnar all makt till henne, och att du under tiden går runt och hoppas.

Under samma tid, så vet hon vart hon har dig. Inget kommer hända.

Du kommer inte träffa andra, hon behöver inte oroa sig.

Det kommer bara rinna ut i sanden.

Så påbörja din bearbetning så fort som möjligt, för det kommer att ta tid. Men gör det inte halvdant, för då kommer du få börja om igen.

Det är det bästa rådet jag personligen kan ge dig. Men ingen vet exakt, och du måste följa ditt hjärta.
Tack för dina råd. Lär nog köra på det alternativet ändå, och det är säkert ett misstag, men skitsamma. Om det inte fungerar efter pausen får jag ge upp.
Citera
2014-02-09, 15:39
Alternativ två låter som det bästa. Att vara rädd och inte försöka kommer man ingenstans med, men man ska inte heller pusha för något när den andra partnern inte besvarar känslorna.
Citera
2014-02-09, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unthreatened
Alternativ två låter som det bästa. Att vara rädd och inte försöka kommer man ingenstans med, men man ska inte heller pusha för något när den andra partnern inte besvarar känslorna.
Tänker lite så. Är verkligen inte sugen på att lämna henne, men det går inte att tvinga fram något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in