Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-06, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarabouMercenary
http://www.liveleak.com/view?i=da1_1404605772

Här är en video på bl.a våran egen Skillt som berättar glatt om hur hjärtat rusar när kulorna flyger.

Vilken cirkus, svartklädda clowner och hollywoodnazister i judens tjänst. Juden Kolomoisky som styr och sponsrar "Azov" är dock typiskt judisk eftersom de frivilliga goyimidioterna knappt ens får betalt för att mörda och riskera sina egna liv för den globala och den lokala judiska agendan.
Citera
2014-07-07, 00:27
Medlem
Nu har det också kommit uppgifter om att personer som står den judiska CIA-juntan i Kiev nära är inblandade i organiserad organhandel, med organ bl.a. från svårt skadade och stupade medlemmar i de judiskt sponsrade och styrda terrorbataljonerna. Det vore ju fantastiskt ironiskt och passande om korkade judelakejer som i praktiken betalar för att få slåss för den judiska agendan slutar sina dagar med att dödas eller såras i strid och få sina organ skördade av ukrainskjudiska kirurger, som säljer dem till judar i Israel eller rika araber i gulfstaterna. Då inte bara arbetar de för juden utan slutar sina dagar med att rent fysiskt och biologiskt faktiskt bli en del av juden!

Tyvärr är det nog inte bara frivilliga "nationalister" som kommer få sina organ skördade utan samma öde kommer sannolikt drabba civila såväl som de lokala frihetskämpar som gjorde och gör motstånd mot den judiska CIA-juntans terror. Precis som i Kosovo där serber tillfångatogs, fördes till organplundringsanläggningar, mördades och blev av med sina organ så kommer förmodligen många människor i östra Ukraina att bli mördade och plundrade på organ av organiserade ligor med israeliska kopplingar.
Citera
2014-07-07, 03:49
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Nu har det också kommit uppgifter om att personer som står den judiska CIA-juntan i Kiev nära är inblandade i organiserad organhandel, med organ bl.a. från svårt skadade och stupade medlemmar i de judiskt sponsrade och styrda terrorbataljonerna. Det vore ju fantastiskt ironiskt och passande om korkade judelakejer som i praktiken betalar för att få slåss för den judiska agendan slutar sina dagar med att dödas eller såras i strid och få sina organ skördade av ukrainskjudiska kirurger, som säljer dem till judar i Israel eller rika araber i gulfstaterna. Då inte bara arbetar de för juden utan slutar sina dagar med att rent fysiskt och biologiskt faktiskt bli en del av juden!

Tyvärr är det nog inte bara frivilliga "nationalister" som kommer få sina organ skördade utan samma öde kommer sannolikt drabba civila såväl som de lokala frihetskämpar som gjorde och gör motstånd mot den judiska CIA-juntans terror. Precis som i Kosovo där serber tillfångatogs, fördes till organplundringsanläggningar, mördades och blev av med sina organ så kommer förmodligen många människor i östra Ukraina att bli mördade och plundrade på organ av organiserade ligor med israeliska kopplingar.

Kan du vara snäll och bidra med källa (speciellt den med serber). Vill gärna läsa den.
Citera
2014-07-07, 14:40
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Kan du vara snäll och bidra med källa (speciellt den med serber). Vill gärna läsa den.

här har du en länk

http://theremustbejustice.wordpress....ot-in-albania/
Citera
2014-07-07, 20:44
Medlem
Neolitikums avatar
Skillt ska tydligen mörda alla nationalister när han kommer hem, vilka inte stödjer den judiska regimen i Ukraina.
http://nyheteridag.se/han-ar-svensk-...st-pa-riktigt/
Citera
2014-07-07, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Skillt ska tydligen mörda alla nationalister när han kommer hem, vilka inte stödjer den judiska regimen i Ukraina.
http://nyheteridag.se/han-ar-svensk-...st-pa-riktigt/

Från artikeln:
Citat:
- Inom kort vette fan, men nog ska jag tillbaka om jag överlever det här. Har ju en hel hög med anonyma hårdingar på nationell.nu som vill testa att ta mig av daga, så vill ju inte göra de besvikna.

Synonymer på "ta mig av daga" : avliva, döda, mörda, dräpa, beröva livet

Så det låter som om han vill låta anonyma nationalister som han påstår vill döda honom få någon sorts duell med honom eller liknande, vet inte.

Jag tycker personligen att om man slåss för en regering som har så många judar i sig så är man varken nationalist eller nazist. Nazister är ju mot judarna.

Intressant jämförelse att Breivik var ju själv pro-israel.
Senast redigerad av matterik 2014-07-07 kl. 21:11.
Citera
2014-07-08, 12:33
Avstängd
Deatheads avatar
Enligt http://www.ntv.ru/novosti/1106736/ och https://twitter.com/BungeeWedgie/sta...772032/photo/1 blivit överkörda. Så frågan är hur det gått för Skillt.
Citera
2014-07-08, 16:17
Medlem
rockingnrollings avatar
Är det sant att Skillt är död eller fången?!?!
Blev så glad när jag fick höra ryktena, nån som vet mer om det stämmer???
Citera
2014-07-08, 16:20
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockingnrolling
Är det sant att Skillt är död eller fången?!?!
Blev så glad när jag fick höra ryktena, nån som vet mer om det stämmer???

Han var aktiv på "socialamedier" senast igår

"Mindre an tva timmar pa plutonens nya bas och redan ett mindre handgemang med stadens fylltrattar som vagrade horsamma given uppmaning."

samt

"Ny dag, nya aventyr. Efter 36 timmars jakt satt det fint med somn. Vart omrade ar nu fritt fran ohyra - for stunden "

Edit: Missade helt att "Militia reports that #Ukraine Nazi Azov battalion yesterday lost more than 200 people out of total 320." så du kan ignorera mitt inlägg.
Senast redigerad av rockandrolla 2014-07-08 kl. 16:25.
Citera
2014-07-08, 16:24
Medlem
rockingnrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Han var aktiv på "socialamedier" senast igår

"Mindre an tva timmar pa plutonens nya bas och redan ett mindre handgemang med stadens fylltrattar som vagrade horsamma given uppmaning."

Ja men nu senast för en stund sen ju ska dom ha förlorat närmast hela gruppen!
Citera
2014-07-08, 16:26
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockingnrolling
Ja men nu senast för en stund sen ju ska dom ha förlorat närmast hela gruppen!

Hade missat det, har editerat min post.
VArt har du löst/hört att Skillt skulle vara död/skadad/kidnappad?
Citera
2014-07-08, 16:33
Medlem
rockingnrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Hade missat det, har editerat min post.
VArt har du löst/hört att Skillt skulle vara död/skadad/kidnappad?
Det är bara antaganden från många efter posten om att dom förlorat över 200 av 300 man. Skillt kan fan inte ha sån tur att överleva får man hoppas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in